Důrazné pocity

Důrazné pocity

Oddanost a pocit povinnosti je těžší, jak starodávné brnění. Meč, co byl vyroben pro bitvy, vedené v Božím poselstvím z lidské mysli vytvořené. Každá kapka, co stéká po těžkém kovu je brána, jako cesta k zlému poselství.
Svědomí, pokud ho máš.. je ten, nejdelší životní plášť. Nosíme jej, pro poctu našeho konání zde, jak bude jednoho dne předložen, je na každém z nás.
Musím a chci, jsou dva rozdílné pocity, ale někdy dokáží splynout v jedno. Chci býti lepším člověkem, pro své blízké, nebo musím? Pro člověka, který se o mě staral a pomáhal, je nebo by měla bytí má ušlechtilá cesta, vrátit vše, co mi bylo dáno, jelikož chci.
Po nějakých letech, už to člověk bere, že musí dostát svého slibu, ať je to, sebevíce těžké. Pak nastupuje svědomí, udělám to, nebo už jsem dal dosti.?
Někdo utrhne, ten plášť a předá vše, kde jsi budou více jisti.
Autor Manková, 11.11.2021
Přečteno 215x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bohužel, někdy není vyhnutí. Ač to nechceme, jsme k tomu dotlačeni. I někdy , svou neschopnosti se k tomu postavit čelem. Pro mnoho z nás je lepší, strčit hlavu do písku a dělat, že se nás to netýká. Každý jsme jiný a jinak smýšlíme. Nic není černobílé, jen máme v sobě zmatek. Pokud nejsme schopni, pochopit sebe, jak můžeme, pochopit jiné. Děkuji za váš čas.

26.04.2022 20:07:26 | Manková

Nejlepe snad nejit z extremu do extremu :) Nemusi to byt vzdy bud a nebo

21.04.2022 20:40:39 | Narra

Každý může dát jen tolik, kolik má

12.11.2021 09:18:49 | Marry31

Zajímavá úvaha.

11.11.2021 11:28:38 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí