Na mém počítači mi to funguje

Na mém počítači mi to funguje

Chtěl jsem se s vámi podělit o jednu reálnou příhodu: to jsem takhle nastoupil do nové práce. S kolegou, který nastupoval v ten stejný den, jsme si řekli, že zkusíme (firma to dovolovala) mít na svém pracovním PC alternativní operační systém Linux. No - a během prvního měsíce jsme po jisté problematické aktualizaci narazili na chybu. Šla naštěstí obejít, ale nepohodlným způsobem. Potom se mi kolega svěřil, že je napůl opraveno. Zkusil jsem jeho opravu, ale mně nefungovala. Potom mi další aktualizace zafungovala - a naopak jemu ne. Poslal mi, které verze problematické komponenty mu fungují a které ne - a bylo to jinak než na mém PC. K tomu všemu stačily, když vezmeme, že protože jsme nastupovali ve stejný den, tak máme stejný hardware, rozdílné počáteční podmínky co se týče konkrétní verze a balíčků nainstalovaného Linuxu.
Proč o tom píšu na literárním serveru? Kvůli tomu "já něco zkusím, mně to funguje a jemu ne, něco jiného naopak mně nefunguje a jemu ano" - je to obecná věc, která vede k tomu "neopičit" se příliš po druhých a slepě neaplikovat jejich rady, ať už se týkají čehokoli, na svoji situaci - každý jsme jiný a každému může zafungovat něco jiného. Některé věci jsou sice obecně "lidské" a budou fungovat většině lidí, ale každý máme svoji "konfiguraci", svůj způsob myšlení a jinou výchozí situaci, proto je nejlepší přemýšlet sám za sebe a co se týče životů ostatních, brát si inspiraci, ale s rezervou.
Autor danielsoft, 04.03.2022
Přečteno 171x
Tipy 2
Poslední tipující: Marten, paradoxy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ty mluvíš jakoby hardwér měl softwérovou duši...;-)u lidí je to "neopičit se" dobrý, u počítačů je někde chyba...

04.03.2022 14:30:46 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí