Jak se vlastně NArodil Neználek?

Jak se vlastně NArodil Neználek?

Anotace: Sexuální výchova v Kvítečkově - aneb jak to tenkrát na východě doopravdy bylo.

Kdo by neznal Neználka a jeho kamarády. Pro ty, co nevědí o co jde, nebo mají jen mlhavé tušení, přiblížím: Jedná se o utopický román pro děti, měl 3 části: Neználkova dobrodružství, Neználek ve Slunečním městě a Neználek na Měsíci. Autorem byl Rus Nikolaj Nosov, kniha se těšila oblibě jako dnes třeba Harry Potter. Stěžejním tématem trilogie byla rovnoprávnost, minimum námahy a mnoho produktů, vyspělá civilizace...socialismus. Neználek na Měsíci pojednával o příletu Neználka na zmíněnou oběžnici, a následný politický převrat, bohaté podnikatele jmen Skrbling, Scouperfield, Tupps a mnoho dalších čeká chudoba a skromnost, zatímco vesničany Kláska, šedáčka nebo Kozlíka blahobyt...

ale o to nejde. My se zaměřímě na to, jak postavičky vznikaly. Tedy, jak vznikaly ve fyzickém slova smyslu, nejde o pero autora, ale o jiná pera (promiňte mi ten výraz - jak by řekl tkadlec a herec Karásek ze Slunečního města.)

Na začátku prvního dílu je psáno že malenky (ženy v neználkově světě) blbě vycházely s malíčky (muži), když se potkali na ulici, nadávali si, nebo se poprali. Autor neuvádí jak dlouho tento stav trval. Prostě hned uvedl čtanáře do světa znepřátelených táborů malíčků a malenek.

Nikde není psáno, co dělali rodiče hrdinů - chytrého Všeználka, žrouta Buchtíka, budižkničema Neználka... pokud nějaké rodiče měli. U trpaslíků se říká, že vyskakují z děr ze země, ale víme, že to není pravda - vousy mají jak trpasličí muži, tak ženy.

Takže my musíme vycházet z výborné techniky a přísném komunistickém režimu. Malenky a Malíčkové byli násilím nuceni se pářit - proto vzájemná nenávist.(tyto složité úkony jako jak je přemluvit, jak vyhledat správné jedince, jak je omámit) měl na starosti pravděpodobně Všeználek - věděc. Děti byly tajně porozeni a umístěni do rozlehlého komplexu podzemní kliniky (navrhl architekt Špuntík, návrh zpracovali a postavili šroubek a Vroubek) kde se o narozené děti starali lékaři (Pilulkin, Medunka). děti vyrůstali pod výchovou učitele hudby Strunky, učitele výtvarné výchovy Tubičky a brali lekce v lovu od pana Kulky, ve vaření měli hodiny s Buchtíkem a rodinné práce obstarávaly malenky Modroočka a knoflenka. Takže na život byli plně připraveni ve věku, kdy se podobali dospělým jedincům, a vypuštěni do světa.

Sex je v socialistické komunitě naprostým tabu, takže to muselo probíhat takhle, jiné možnosti mě nenapadají.

Nejvíce dětí měl zřejmě neználek. Proč by ho jinak silně asexuální soudružky malenky tak nenáviděly?
Autor The_blood_of_Kingu, 18.07.2008
Přečteno 668x
Tipy 1
Poslední tipující: Squat_the_world
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tyjo, taky jsem nad tím vždycky přemýšlel! teď jsi udeřila hřebíček na hlavičku, bravo:) možná bychom měli napsat nějaký čtvrtý díl a tam odhalit pravdu, muhehe

17.10.2008 09:32:00 | Squat_the_world

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí