Poslouchání hudby... hudba z "x" let je stále in!

Poslouchání hudby... hudba z "x" let je stále in!

Anotace: Jen jedna úvaha, která mě napadla při cestě busem.

Kolem nás mlha, trochu vylézají obrysy okolních hor a cíl naší cesty? Horní nádrž Dolních straní, zatím co našemu busu (hodně, hodně, fakt hodně staré karose) pracuje motorek v těch zatáčkách na plné otočky, mě zase palý mozen na dost vysoké IQ. Dívám se do prázdna, (do blba, ale ne na blba! ;) ) ale mimo nejsem, místo mp3 v uších poslouchám hudbu, která se line z repráků, a k mému překvapení Queeny, většina mích touto skupinou znuděnýcg spolužáka zapla své mp3/4 přehrávače, dala se do hovoru se spolusedícími, četla si časopis. Jen já uvažovala, nad věkem dnešní doby a skupinou Queen, většina teenagerů to prostě neposlouchá, jsou jim fuk texty (krásne), zpěvací (Fr. Mercury...) uniká jim ta nádhra právě na této skipině. K tomu všemu se mi do myšlenek vlodí řidič, který právě tuto skupinu poslochá, a kterému může být něco málo přes dvacet. A ještě, když se pak hrneme s busu ven a jeden "hloupý" spolužák se ho zeptá, víte co to vůbec posloucháte? Řidič ani na chvíli nezaváhá a odpoví jasně Queeny :) Řidič je tedy můj člověk, je mu fuk co si myslí a jde si za svým vkusem. Jinak ještě bych ráda dodala, že k mé škodě za celou cestu nehrála písnička Show must go on, při které by možná "těm" některým svitlo, že právě tuto známou písničku, kterou tak rída v hudebce zpívají, hraje právě tato skupina... Nesmrtelní Queeni.
Touto úvahou bych jen chtěla říct a vám teenagerům (což jsem i já!) říci, že ne všechno staré už není IN, něco prostě bude vždycky, tak se zamyšlete nad tím vaším hip-hopem (nechci se dotknout...) jestli může mít třeba tak dokonalý text.
Autor Stepankas, 24.09.2008
Přečteno 574x
Tipy 3
Poslední tipující: Simísek, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jojo, já poslouchám starší písně u2 a taky nemají daleko od geniality, nemám ráda moderní "hitovky":¨)

27.09.2008 07:47:00 | Simísek

Hej, ta skladba je moje oblíbená:)

25.09.2008 15:58:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí