Blbeček

Blbeček

Anotace: Jsou všude kolem vás! Jste obklíčeni nekonečnými legiemi pod jednou vlajkou! Bojujte s blbcem!!!!

Znáte je všichni. Každý den je vidíte všude kolem sebe. Jste jimi doslova obklopeni. Mají neuvěřitelnou početní převahu. Jste jediný člověk obklíčený nekonečnými legiemi . . . blbečků!!! Blbeček zde ale není myšlen jako stupeň inteligence. Zde je toto označení myšleno jako název pro lidi, kteří se chovají blbě ve vztahu k vám. Blbeček je ta šikovná šéfová, co vás furt komanduje. Blbeček je ten agresivní revizor, co vám dal posledně pokutu. Blbeček je protivná prodavačka, co vám schválně špatně vrátila. Blbečci jsou všichni lidé, kteří vás dnes a denně svévolně štvou. A vyžívají se v tom.
V horším případě se může stát, že obávaný blbeček se stane i z vás! Deprimovaní ohromným množstvím blbů všude okolo můžete přestat bojovat (jeden blb mínus, dvacet nových plus), odhodit veškeré zábrany a stát se jedním z nich. A kdo dezertuje do nepřátelského tábora, pro toho už není cesty zpět. Začnete profesionálně prudit své spoluobčany, spolubydlící, spolužáky/spolupracovníky, lidi na ulici. Až vám jednou někdo konečně řekne: „Ty seš takovej blbeček!“ A nejhorší na tom je, že ta osoba může taky být blbem. Blb nadává blbovi, že je blbej! To je teda dost blbý! A to je jenom začátek!
Blbeček si totiž vůbec neuvědomuje, že se chová blbě. Ne. Z jeho pohledu je vše OK. On nemá problém. Máte ho vy. Pokud je někdo blbej, on rozhodně ne. To zbytek světa se musí změnit, on se sebou nic dělat nebude. A když má blbec takzvaný „Den blbec“, spolehlivě se postará o to, aby si tohoto výjimečného svátku užili i všichni ostatní v jeho dosahu. Hurá do ulic, roztleskávačky a mažoretky, hudba hraje, na trůnu v barevném průvodu sedí blbec a rozdává svou blbost všem okolo. Davy šílí.
Jak se zbavit blkečka/čků??? Zatím nebyl vynalezen žádný jednotný návod. Také není ničím dokázáno, že blbeček se dá nějak zastavit. Jak se říká, nejhorší je srážka s blbcem. Ignorovat blbce není příliš efektivní, neboť oni jsou v metodách štvaní tak nápadití a vynalézaví, že se v mnoha případech ignorovat prostě nedají. Přesto ovšem existuje věc, která je děsí a odpuzuje. Ne, není to vysoká inteligence, jak byste si možná mysleli. Už výše jste se dočetli, že zde není slovo blbeček myšleno jako označení inteligenční úrovně. Je to optimismus a dobrá nálada. Optimistu nic nenaštve, nic se ho nedotkne, jako by kolem sebe měl nějakou bublinu, kterou projde jen to dobré. Optimista nikdy nezoufá. Optimista tančí mezi legiemi blbců. Blbci se ho bojí. Optimista je optimální způsob, jak zblbnout blbce. Kdyby bylo na světě víc optimistů, bylo by míň blbců. Jak se stát optimistou??? Kapacity doporučují následující věc. Lze ji snadno shrnout do jedné věty: „Dobrá nálada tvé problémy nevyřeší, ale naštve tolik blbů okolo, že už proto stojí za to mít ji každý den.“ Pokusme se tedy mít dobrou náladu každý den. Bojujte s blbcem!!!
Autor +DOLL+, 08.03.2009
Přečteno 1128x
Tipy 10
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Vee-Vee, Prokešová, Simbuša, Gabi, TAORA3, Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Hodně dobré, dokonce jsem se i zasmála :D miluju ironický styl psaní. Jo, vystihla jsi to dobře :) Nejkrásnější na tom, je, že stačí, když jsi trochu jiná.. a jsi blbcem.

29.08.2009 09:39:00 | Simbuša

dobře napsané,ale ne všichni si to přečtou,ti jmenovaní určitě né,a to je chyba,ale to není uvaha,ale konstatování...

26.07.2009 21:00:00 | Radek.oslov.Šafárik

Máš pravdu v tom,že blbce přemůžeš jen optimismem,oni nejakou inteligenci stejně nechápou,je to pro ně složité...Dobrá úvaha.

10.04.2009 02:45:00 | TAORA3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí