Jak uvařit správnou příběhovou polívčičku a nevytvořit eintopf

Jak uvařit správnou příběhovou polívčičku a nevytvořit eintopf

Anotace: Čtěte, hodnoťte, komentujte a klidně si i nahlas zanadávejte na toho pitomého autora.

Sbírka: Rozum drží dietu

Úplně tě vidím, můj milý čtenáři, jak nešťastně vzdycháš a ócháš. Proč? Protože. Na tuto otázku neznám odpověď, ale znám spousty jiných odpovědí, které ti pomůžou učinit život šťastnějším a probudí tě z tvého sebeklamu. Ano, jsem tu zase já se svými světobornými názory a sladkými řečičkami. Dnes tu ale mám opravdu zajímavé téma, a to jak umíchat správnou příběhovou polívčičku. Vybral jsem pro tebe pár základních receptů, časem dodám i pokročilejší. Tak tedy…připraven? Jdeme na to.
1)Romantická polívčička Ingredience: 1 překrásný plavovlasý mladík, 1 sličná slečna – PP (pořád panna), obří balení papírových kapesníčků, dokořeníme špetkou exotiky a erotiky, případně posolíme kapkou slz. Příprava: Tato polévka je jedna z nejjednodušších, zvládnou ji i naprostí primitivové. Vezmeme sličnou slečnu a vhodíme ji do našeho kotlíku (zní to víc romanticky než do našeho plechového hrnce) a pomale mícháme. Za stálého vrtění vařečkou přidáme překrásného plavovlasého mladíka. Dále stačí jen pravidelně míchat, případně dokořenit, podle toho jakou chceme mít příchuť. Podáváme na talíři plném růžových slonů, můžeme také obložit marcipánovými srdíčky.
2)Hororová polívčička Ingredience: 1 statečný hrdina, 2300 pomatených zombíků (podle potřeby přidejte či uberte pár nul), dárkové balení lidských střev (3+1 zdarma), hektolitry prasečí krve, můžeme dokořenit špetkou tajemna, děsu. Příprava: Tohle je dílko pro opravdové fajnšmekry. Důležité je, aby jste ji vařili při naprosté tmě. Ale ne, můj hloupoučký čtenáři, to není kvůli ekonomické krizi ani kvůli většímu intimču, nýbrž kvůli......výborně Aničko, kvůli většímu strachu. Také je podstatné občas přidat takzvaný PP. Tentokrát nemám na mysli naši nevinou pannu, nýbrž prvek překvapení. Nejprve vhodíme do kotlíku statečného hrdinu, postupně přihazujeme, buď po jednom nebo po hrstech, naše krásné zombíky. Stále mícháme. Občas přihodíme pár lidských střev či naředíme litříkem krve. BAF!!!!. Toť náš jíž předem zmíněný prvek překvapení. To, že je naše polévka hotová poznáme tak, že je plná hutné kaše, což je mix krve a chudáčků zombíků. Servírujeme na nějakém odlehlém místě, např. na hřbitově. Rozhodně nešetříme pepřem.
3)Fantasy polívčička Ingredience: 1 mladík s ohromnými silami o kterých zatím neví, spousta přátel, nepřátel, zrádců, dvojitých agentů, trojitých agentů, 1 sličná slečna – UNP(už ne panna), zlý a podlý padouch s extrémně velkou armádou, cizokrajné byliny nebo houbičky Příprava: Tuto polévku je nutné vařit v jiném světě, popřípadě dimenzi. Můžeme se vydat do tajemné Narnie, ovšem postačí i obyčejné předsálí v Bradavicích. Nejprve si nadrobno pokrájíme zloducha, to aby se nám v kotlíku nepokoušel zničit svět a nevyváděl jiné klukoviny. Poté přidáme mladíka, ve kterém právě propukly magické schopnosti, a posléze i naši sličnou slečnu s pořádně nedobytným pásem cudnosti, to aby nám tam nevyváděli zase jiné klukoviny. Potom už jen dávkujeme zloduchovu armádu, přátele, nepřátele, zrádce, falešné zrádce, zrádce vydávající se za falešné zrádce, falešné zrádce vydávající se za ještě falešnější zrádce. Způsob míchání také musí být velmi specifický. Je třeba míchat se spoustou zvratů a nečekaných kliček. Dochucujeme cizokrajnými bylinami, pozor ale na množství, aby se nám z nich neudělalo šoufl. Poté podáváme.
4)Cirkusová polívčička Ingredience: 1 gumová kachnička, 1 oříškový dort, 1 mořská sasanka, 4 žužu králíčci v čokoládě, 2 kyselé okurky, 1 umakartonové lepidlo Příprava: Tato polévka je pro naprosté šílence a magory, vůbec tedy nevím, kde se to v mém kultivovaném a inteligentním textu vzalo.
Jak vidíte, tedy až na poslední recept, který se sem pokoutně vloudil odjinud, psaní příběhů je něco jako vaření polévky. Každý příběh má své pevně dané milníky, tudíž něco jako ingredience. Můžeme je mixovat a kombinovat, ale musíme dát pozor, aby nám nevznikla nepoživatelná slátanina. Nestačí jenom vzít pár věcí o kterých si myslíme, že patří do námi zvoleného žánru a naházet je tam bez promyšlenosti a uspořádání. Záleží také na způsobu jakým děj podáme, jaká slova zvolíme, jestli libozvučná či prostá, ale především záleží na příběhu. Jak řekl jeden nejmenovaný celosvětově uznávaný spisovatel, Stephen King, nezáleží na vypravěči, nýbrž na příběhu.
Autor Maerlyn0, 06.09.2009
Přečteno 659x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucett, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí