Omámen člověk jest, když lásce podlehne

Omámen člověk jest, když lásce podlehne

Anotace: S tímhle jsem se mořil poměrně dlouho, nejspíš proto, že teď nebyla moc nálada psát. Původně jsem to chtěl napsat delší, vyšší moc ale zasáhla, a proto čtěte a hodnoťte....

Sbírka: Rozum drží dietu

Když jsem byla mladší, pořád jsem se nemohla rozhodnout, jestli je láska skvělé a nádherné tajemství, nebo jenom blbost, kterou si za krize vymyslela parta hollywoodských filmových producentů, aby prodali víc lupenů, když už dárečky pro diváky přestaly táhnout. Teď si myslím, že se všichni rodíme s dírou v srdci a že pak hledáme osobu, která ji dokáže zaplnit.

Stephen King


„Antonio, miluji Tě.“ Zvolala Teresa, upírajíc na něj své modré, pomněnkové oči. Ve vzduchu bylo cítit napětí. Odpoví Antonio pozitivně či ne? Teresa se značně potila, a dát jí do ruky vázu z dynastie Ming, jistě by nezůstala vcelku. Antonio už otvírá ústa. „Víš, jsi jiná než ostatní dívky které znám. A právě proto Tě miluji!“ Po těchto slovech chytil Teresu do náruče a dlouze a vášnivě ji políbil........Stop! Vypněte sakra někdo ten slaďák. Tímhle chcete plnit nebohé hlavičky našich dětí, které se po shlédnutí rozběhnou za sousedovic Karolínkou, aby od ní vzápětí dostali facku a tím nesly následky na celý život? V reálném životě nikdy nic neprobíhá podle seriálových představ, a pokud ano, obvykle na vás za dalších deset minut spadne piáno ze třetího patra. A ještě ty řeči o lásce na první pohled.... Je vůbec něco takového možné? Nemyslím chodit po pudinku, ale zamilovat se na první pohled? Podle mě není. Na první pohled je podle mě možné podlehnout silnému poblouznění, ovšem ne se zamilovat. Což není to samé. Poblouzněni jsme pouze vzhledem, nikoliv povahou člověka. Dalo by se říct, že poblouznění může přerůst v zamilovanost. A to je hodně nebezpečné, dokonce víc, než mluvit před Klausem o globálním oteplování. Je známo, že zamilovaný člověk nevidí věci pravdivě, případně nevidí vůbec, protože má hlavu pod tričkem své vyvolené. Každý to nepochybně zažil, včetně mě (moje známost s plyšovou žirafou opravdu nebyla jen platonická). Bohužel se vztah často brzy rozpadne a potom všichni rozumují, jak je láska nespravedlivá a hnusná. To není zcela pravda. Láska je férová a příjemná věc, to lidi si ji kazí a dělají nešťastnou. Píšou se o ní věci již odpradávna, brečeli nad nimy snad i Egypťané při stavění pyramid. A bude tomu tak pořád. Jen se nesmí zapomínat, že vztah je nejen o lásce, ale i o tom, jak se k sobě dva lidé chovají.
Autor Maerlyn0, 07.09.2009
Přečteno 562x
Tipy 2
Poslední tipující: Wasabi, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí