Kdo jsou prodejci tabáku?

Kdo jsou prodejci tabáku?

Anotace: ...

Nedávno se mi jeden člověk na netu představil jako distributor tabákových výrobků. Přemýšlel jsem, jak se asi chová a vypadá takový prodejce této legální drogy a dospěl jsem k této pravděpodobné charakteristice:
Z propagačních důvodů kouří asi 80 cigaret denně. K tomu přidává nějaká cigára a doutníky, případně požvýkává tabák, který neustále plive kolem sebe, aby tím nalákal další adepty tohoto způsobu konzumace. Nepřetržitě silně kašle doufajíc, že tato činnost neujde pozornosti mladých adeptů závislosti
na nikotinu a vyvolá v nich oprávněnou zvědavost, jak tak pěkného chrchlání docílit. Zadýchává se i při chůzi z kopce, svadějíc to na špatné ovzduší v České republice. Platí nehorázné sumy plícním lékařům za to, že při vystupování v hromadných sdělovacích prostředcích budou svádět rakovinu plic na velkou spotřebu kravského mléka na úkor kozího. Požáry způsobené nedopalky odhozenými, ať už v přírodě nebo i ve městě, dává na vrub parním lokomotivám, které se podle něj neuvěřitelně rozmohly. Prsty má žluté od kouření, ale svádí to na zvláštní formu žloutenky, napadající jen tento orgán. Protože si ve svém nitru uvědomuje nesprávnost svého chování, zahání špatné svědomí zvýšenou konzumací alkoholu v nočních hodinách. Slabší povahy dokonce přecházejí na drogy typu amfetaminů a jiných stimulantů.
Umírá nejčastěji kolem 33 roku věku a to na rakovinu plic, cirhozu jater, selhání oběhového systému, infarkt, mrtvici nebo uhoření. Fakt se divím, že to chce někdo dělat...
Autor Zbyněk.2, 20.03.2010
Přečteno 687x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT., Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé zamyšlení... kouření se zřejmě nikdá nezakáže, dokonce ani ankety, které se z cizích zemí provádí zde v ČR. Těžko ale kuřáka přesvědčit, proč by neměl kouřit. Mnoho lidí kouří proto, že je to uklidňuje, jiný zas, že tak hubne... názorů je spousty, můj je takový, že nás to tak akorát ničí, přestože člověk má jít do hrobu zhuntovaný...

09.05.2010 13:41:00 | NikitaNikaT.

"Zadýchává se i při chůzi z kopce" to je dobrý

24.03.2010 14:34:00 | Unyle Pěl

všechny tyhle drogy, ať už legální nebo nelegální se pojí dohromady. Prakticky 100 procent narkomanů jsou kuřáci. U alkoholiků je to procento nižší, ale je pořád mnohem vyšší než u zbytku populace.

20.03.2010 21:36:00 | Zbyněk.2

naopak kuřák musí být pro omezení alkoholu (i když s tím se možná pojí, takže ne) ale určitě ostatních drog aby mu nelezli do zelí :)

20.03.2010 19:09:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí