Co by o mně řekl můj mobilní telefon

Co by o mně řekl můj mobilní telefon

Anotace: V hodině slohu jsme měli na toto téma během deseti minut něco vymyslet... mno a tak jsme učinila toto...

Ta holka je prostě šílená! Buď mě nechá někde bez povšimnutí trčet pohozenej, narvanej mezi věcma, které mi ničí můj krásňoučký displej a celý kryt. Na druhou stranu ji však popadají noční amoky-to když mě vyhrabe a azčne si někdy po desáté hodině večerní eSeMeSkova. Zuřivě mačká má tlačítka, nadává mi, že mám malou paměť na zprávy a jsem zcela nevzdělaný! Co by taky čekala, když píše takové nelidské hovadiny a neexistující slovíčka či zkratky. A taky jsem prý strašně pomalý... Ať se radši podívá sama na sebe: nepíše zrovna moc rychle, nevymýšlí zprávy dost rychle, někdy začne psárt a v půli púsaní se s někým zakecá a s rozepsanou sms mě šoupne do kapsy... a pak se diví, že jsem věčně vybitý... A to její telefonování! No to jsem ještě nezažil!!! vede hovory o ničem, hloupě plácá a nebo ede hovory ve třech a více... A abych nezapomněl-zahlcuje mi paměť všemožnými zbytečnostmi. Asi brzo spáchám sebevraždu-ta se bude tvářit!
Autor Shadow Cat, 29.01.2007
Přečteno 2434x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

my jsme tak před rokem psali hodnocení páníčka z pohledu psa a bylo to taky dobrý :) psát¨za psa bylo great, psát za telefon bude asi taky dobré :)

30.05.2007 12:34:00 | Iňulka

Dobrý...S tebou musí být sranda:o)

03.04.2007 17:25:00 | Lenkka

Mě se to líbí. Fakt dobrý :-))

04.03.2007 23:33:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí