Gangnam style!

Gangnam style!

Anotace: Menší úvaha nad Psy a jejich známou písničkou Gangnam Style.

Názory lidí na tuto píseň jsou různé. Jedna skupina to považuje za výborné dílo, jiná zase za hrůzu, co se může líbit jen slabomyslnému člověku.
Měla jsem tu možnost číst něčí názor o tom, že ten komu se to líbí má míň mozkových buňek než zubů.
"Je to brak!"
"Jednoduchá sračka!" Ozývá se z úst našich milých občanů.
Obvykla obhajova toho, proč se to nelíbí bývá, že je to jen trapnej eletronickej nic neříkající shit.
A já se táží, kdo z těch, co to říkaj si dal alespoň tu práci si vyhledat překlad textu?
Pokud si najděte nějaké informace o Gangnam Style, zjistíte následující skutečnosti...
Gangnam je honostní čtvrť v Soulu a vystupují zde i korejské celebrity.
Co vlastně ten zpěvák tam tak zpívá? Zpívá o tom ženách z této bohaté čtvrti, které mají svůj styl a on, že je také stejně skvělý jako oni.
Dalo by se to pojmout buď jako píseň o životě v přepychu nebo jako tužba někoho, pro koho jsou tyto ženy nedostupné zboží.
Někdy říká, že netřeba textů, aby to zaujalo ovce... všiml si však někdo o čem je většina písní dnešní doby?
Dávno minula doba, kdyby hudba jako taková bylo dílo. Nyní je důležité zaujmout a je jedno čím.
Nicméně nemyslím si, že na to, aby se někomu líbila píseň musí ho ovlivnit lidi okolo něj.
Hudba je něco, co cítí každý člověk sám, tam uvnitř. Může být jak chce dobrá, ale pokud máte pocit, že to není váš šálek čaje, tak se vám to líbit prostě nebude. Asi jako když si vybíráte barvu košile. Ta zelená je sice módní a každý ji nosí, ale vy, když se díváte do zrcadla, nemůžete se ubránit dojmu použít přebravovač.
Rovněž stejně jako košile, vás hudba zaujme na první pohled (poslech).
V tomto případě jsou ovce ti, co říkají svůj názor s nadávky. Slušný člověk, dokáže jednoduše říct, že se mu to nelíbí. Nepotřebuje otevírat svůj slovník "Nadávky od A až po Z.
Pravdou je, že v případě hudby se lidi nechají strhnout do davu silně bojkotující proti, aniž by sami vlastně dokázali říct, co se jim na tom nelíbí. Vždyť kolikrát jsme mohli slyšet/číst názor "Jednoduchá blboina," znějící jako přes kopírák...
Nicméně přejme Psy úspěch.

 

Autor Divant Delvare, 22.12.2012
Přečteno 895x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Dávno minula doba, kdyby hudba jako taková bylo dílo. Nyní je důležité zaujmout a je jedno čím." Nemyslím si, že s tímto lze souhlasit. Máš spoustu nádherné a nové hudby, akorát to nejsou pop a rock.

19.02.2013 10:21:54 | milk-fed gimp

Chtěla jsem napsat něco chytrého, ale nic mě nenapadlo. :D Jen to že máš pravdu. A je to pěkně napsané.

29.12.2012 20:22:53 | IsobelSCH

zcela povrchně... viděl jsem to teďka podruhý... poprvý nedávno v hodně populárních videích nebo tak něco- přišlo mi to nechutný (spíš obrazově). Text jsem nepřekládal ale po přečtení úvahy si myslím, že jde o JEDNOZNAČNOU parodii a začíná se mi to líbit. :)

23.12.2012 11:11:53 | ewon

Ano je to parodie, která v sobě víceméně může mít nějaké poselství. Je to parodie na hudební svět a na život mezi bohatými :)

27.12.2012 19:15:49 | Divant Delvare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí