Kousek nebe

Kousek nebe

Anotace: O jednom filmu, který jsem včera viděla.

Včera jsem ve škole spolu s ostatními deváťáky viděla film Kousek nebe. Musím říci, že tento film ve mně zanechal velice dobrý dojem. A že si jistá ocenění, která prý získal, určitě zaslouží.

Děj filmu se odehrává ve vězení v době komunismu. V padesátých letech. V hlavní roli Jakub Doubrava, Táňa Pauhofová a další velice dobří herci jako například: Ondřej Vetchý, Josef Somr, Pavel Zedníček,...

Luboš Příhoda se dostane do vězení, kde pozná dívku Danu. A celý film je vlastně o tom, že láska se dá najít i ve vězení, ačkoli podmínky nejsou vždy nejlepší. Vlastně je to všechno proti nim. Film je velice pěkně natočený a hudba v pozadí je, myslím, naprosto výstižná. Film ukazuje smutnou realitu vězení. A člověk si po jeho shlédnutí uvědomí, že dobré vztahy a svoboda je to, co nejvíc člověk může mít. A myslím si, že pokud film ve člověku vyvolá nějaké pocity a pomůže mu uvědomit si některé věci, tak je to skvělý film.

Já osobně jej můžu jedině doporučit. Tess
Autor TerA, 17.11.2007
Přečteno 751x
Tipy 2
Poslední tipující: .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jéééé, Kousek nebe!:-) Na ten film se můžu dívat i stokrát po sobě, a jak pracně jsem ho sháněla! Je úžasný!:-)

25.12.2007 15:21:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí