Láska vyprchala

Láska vyprchala

Anotace: Pravou lásku poznáš podle toho,že můžeš být nejošklivější osoba na celém světě,ale ON Tě bude stále stejně milovat!!!!!

Zjištění,že o city, lásku a něhu nestojí ten, komu tohle vše chceš dát obvykle způsobuje bolest a hluboce raní srdce.Žádná láska nelze koupit, vykouzlit ani vynutit a můžeš dělat cokoliv- nedosáhneš svěho cíle!!!Milovat a předem vědět, že zbytečně je nejhorší a velmi citlivý zásah do Tvých emocí!Stává se pravidlem, že se zamiluješ a Tvé sny o vás dvou odvane realita a Ty zjistíš, že Tvého vyvoleného vůbec nezajímají hřejivé pocity, kterými ho chceš obdarovat.
Proto poslechneš rozum a navenek hrdá s náležitým nadhledem, učiníš krůček stranou na vedlejší cestu.Nikdy nezůstávej tam, kde o Tebe nestojí a nezajímáš je!!!Na správné gesto nechtěného odstoupení buď pyšná i když víš, že ve Tvém nitru srdce bije na poplach a ostrý nůž neustále zasazuje rány, jenž krvácí a nesnesitelně bolí a pálí.Neunese žal a tak se postupně podřídí tomu, co chce udělat rozum a smysly!!!
Autor Rebelka21, 26.04.2009
Přečteno 529x
Tipy 1
Poslední tipující: Ladí
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí