Nerozhodnost ..

Nerozhodnost ..

Anotace: Nejradši bych se neviděla a zastřelila se!

Jsem tak zlej člověk, moc zlej člověk ...Tak bezcitná... Všem jenom ubližuju a ani v nejmenším si to neuvdědomuju. Když někdo ublíží mně - jsem já ta chudinka, zklmaná světem.. Proč to dělám? Jaký je k tomu důvod? Proč si hraju s city ostazních a je mi to úplně jedno? Tak proč? Protože mám zkaženou duši? Zvrácený dětství? Roztrhaný srdce na kusy... Já vím, to není důvod dělat to samé ostatním, ale já si nemůžu pomoct. Proč musím vše dělat tak špatně a proč se na mě sesypalo tolik zlého, proč zrpvna na mě? Ne, ptát se nebudu, protože mi stejně nikdo neodpoví a zase bych si hrála na tu chudinku, že jo.. Všichni máte svoje starosti s kterýma si nevíte rady a ještě poslouchat naříkání nějaký malý puberťačky... ne, ale to se mýlíte já nejsem ta málá puberťačka! Já jsem zažila něco, co málo kdo z vás!! Málo kdo!! A proto jim ubližuju, protože mam zkaženou duši a zlomený srdce a nemam tu, co dělat!! Protože ONI, vy všichni jste mě zkazili!! ... Proč ve světě existuje týrání? Vy, nikdo neviděl, to co já! Ten kdo ví, co to je, když se Vaši rodiče hádají a mlátí se? To neni moc příjemný... když Vám máma řekne, že 5 let se tahá s někým jiným? Jen tak? Když táta jezdí každý den 80 km do práce a vůbec ho nevidíte? A když se to dozví, tak zešílí? Rodiče se mi rozvedli a žiju s tátou a víte, co ? Jsem ráda.. protože moje máma je taková bezcitná svině! A víte, co je na tom to nejsmutnější? Že to musím říkat o svý vlastní matce, jo ona mě porodilaa nosila mě 9 měsíců v břiše a pak mě vymění za nějakýho prachatýho chlapa? Ne, to ne.. Tohle mě hrozně bolí a nejvíc mě bolí to, že kluk, kterýho miluju mě jenom využil? Jo na pitomej sex... bože, já jsem tak blbá... Mam zrakvený břicho po 2 operacích, rodiče rozvedený, matku co o mě nestojí a kluka, kterej mě jenom využil a lhal mi? Jsem zlá, protože to samý teď dělám dalším.... ale oni nechápou, čím já si prošla.. Omlouvám se Těm 3 osobám... vím,že vám ubližuju.... nechci to říkat, ale bojim se milovat a být šťastná.. mam zkurvenej život a nejradši bych se zastřelila, ale to nedokážu, protože musim napravit svoje chyby...
Autor Nikolka P, 27.12.2009
Přečteno 615x
Tipy 2
Poslední tipující: umělec2, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám dceru Nikolu P v Tvém věku.m Skoro sem měl radost, že ona to píše.

13.11.2010 13:04:00 | umělec2

Nikolko, dobře se o sebe starej. Rodiče jsou už velký, nech je, ať si jdou svou cestou a Ty si běž svojí.... Mohlo to bejt taky tak, že bys žila uprostřed falešných kamenných obličejů a nenávisti tutlané pod pokličkou /jo to jako jsme spolu kvůli dětem.../...občas se v kraválu naschválu nebo ponižování vypustí pára... každej by se jen těšil, kdy z toho dusna vypadne...a tohle umí vydržet skoro až do smrti, mejm rodičům to vydrželo... Nikdy nevíš, která možnost je lepší. Táta třeba ještě potká někoho, s kým bude šťastnější než s mámou, protože se o sobě něco dozvěděl a někdo se k němu bude líp hodit -- a Ty? ... Ty určitě taky. :) ale dej si čas a možná i nějakou dobu celibátu, aby se to zahojilo, hm? kamarádky?.... opatruj se! Eva

29.12.2009 02:51:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí