Co je to láska?

Co je to láska?

Anotace: Je to jen vyjádření mých pocitů

Jako každá dívka, snila jsem i já o princi, který si pro mě přijede na bílém koni a já budu jak princezna po jeho boku až do smrti. Potkáváte mnoho lidí a mnohdy lidé kteří jsou vašemu srdci nejblíž zůstávájí přehlížení. Čekám celý život na lásku a do teď vlastně ani nevím co to slovo znamená. Co je láska?něco co nevím co vlastně je, odkud to je, ale je to tady. A my neděláme nic jiného než myslíme na toho člověka a toužíme být s ním. To je láska? Nevím... Každý má představu lásky jinou ale jedno zůstává. Lidské srdce, protože ať už potkáte kohokoliv někdo vám ulpí v srdci až do konce vašeho života. Já mám ve svém srdci místečko pro jednoho člověka a nikdy mi ho od tamtut nikdo nevezme. Je to jen vzpomínka kterou si chci uchovat i když ten člověk třeba není takový jaký jsem myslela.
Zamilujete se, a ve vašich očích se zrodí slza, která padá k vašemu srdci a to vám zas a znovu připomene že ať milujete koholiv, nedovolte aby vám někdo sebral vaše vzpomínky.
Vzpomínky ať jsou dobré, či špatné jsou to jediné co nás drží při životě a díky čemu víme, že má cenu stále žít...
Autor Rebelka21, 24.01.2010
Přečteno 419x
Tipy 4
Poslední tipující: al-pacino, Pythonissa__
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemám slov... snad jen ST.

24.01.2010 11:12:00 | Pythonissa__

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí