Bohémská vášeň

Bohémská vášeň

Anotace: prozření po velice zajímavém večeru

Můžete říct, co je to láska? Co je její podstatou? Málo kdo to ví a pošetilí jsou ti, co odpoví ihned ano. Mě táhne na sedmnást a skutečně netuším, co láska obnáší. Jednu věc už ale znám... Vášeň... Víte vy, co je to vášeň? Určitě ano... Oprosťme se ale nejdřím od definice... Co je to "být vášnivý" a co je "chovat se spontálně"? Obě vlastnosti mají mezi sebou jen tenký předěl, protože jedna bez druhé nejsou ničím. Pokud je někdo spontální je jeho chování nepochybně plné vášně. Pokud je spontální a vášnivý, nepřemýšlí v daný okamžik nad následky, vlastně nad ničím. Chudák osoba prostě přilne k jinému člověku, myšlence, věci či idee a kratší či delší dobu se nemůže vymanit. Ve jménu vášně se miluje i vraždí... Dnes tomu nezasvěcený při vraždě řekne moderně "afekt", většinou se ale spíš zaobírá svým chtěním dosáhnout většího efektu, že zná cizí pojem... Při milavání je to naopak to nejkrásnější, co vaše tělo(duše) může poznat. Najednou z vás spadne strach, zmízí zábrany! Vše je dovoleno pro jeden zážitek. Cítítě chtíč a srdce bije jako chtělo vyskočit z hrudi. Pokud toto zažijete pak vězte, že jeden orgán už v té chvíli nemáte zcela funkční.... mozek.... Ale ta probuzení, to už je horší... Pro jeden krásný den (večer) zahodíte své životy. Vášeň vás zapálila a sežehla, ale copak vám maminky neradili ať si s ohněm nehrajete? Mám dobrou zprávu, po tomto probuzení se mozek vrátí ke své práci... Začnete zapírat, schovávat se a dělat mrtvé brouky... Ono se zapomene... Okolí možná ano, popravdě má většinou plné ruce práce samo se seboou, ale vy? Vás to bude pálit ještě hodně dlouho... Zvyklalo vás to? Správně! Zjistili jste totiž svou pravou podstatu. Svůj nejbizadrnější instinkt. Víte, čím je lidstvo starší, "modernější", má víc zábran, ztrácí spontálnost,... Stěžujete si na tvrdá pravidla? Ty jste si ale vytvořili sami, hlupáci... Ztratili jste svou vášeň a spontálnost... Proč musí být tato přirozenost zašlapaná do země? Co je na tom tak strašného? Nedělejte se, že po nocích na své "úlety" nemysléte a v dobrem! Já vám to nebaštim... Vášeň je tou jiskrou k začehnutí lásky, tak jak pak můžete milovat a lásku přijímat? Nesmějte se bohémům... Vy toužíte po svobodě, kráse, pravdě a lásce! Vaše životy jsou jako voda, co pijete abyste neumřeli, jenže vášeň a samotná láska jsou vínem či božskou ambrozií!.... Jestli chcete žít a né jen přežívat, nebraňte se vášni. Dá vám prožitky na které budete ještě jeho stařečci nad hrobem vzpomínat!
Autor Lady Melora, 06.04.2011
Přečteno 523x
Tipy 3
Poslední tipující: drsnosrstej kokršpaněl, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná úvaha. Jen bych podotkl; spontánní, ne spontální :)

07.04.2011 19:41:00 | Sapphire

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí