kde se stala chyba?

kde se stala chyba?

Anotace: Láska je jako sněhová vločka ...

Byli jsme tak šťastni, tak zamilovaní. Jeden druhého jsme si vážili, podporovali se a teď? Jen samá špína, nenávist, výčitky a zloba… Sama v sobě se nevyznám a je těžké přiznat si to. Snad tyto řádky pomohou mi pochopit, co se stalo…
Z přátelství dvou kamarádů stala se láska. Šest nádherných let plných pochopení, něhy, touhy, úžasného milování,radosti, smíchu i slz, ale ty vždy odlétly z jeho úsměvem... Pak naše cesty zkřížila nevěra. Loňské vánoce trávili jsme každý sám. Se slzami v očích jsme si vše odpustili a rozhodli se začít znovu, od začátku. Slíbili jsme si, že takové vánoce UŽ NIKDY! Ale v každém z nás hlodal ten červíček, ta vzpomínka. Myšlenka na to, jak ústa toho druhého líbají jiná ústa… Tyto myšlenky nás rozdělovaly a propast mezi námi se stále víc a víc prohlubovala. Rozum dokázal odpustit, ale naše srdce byla stále plná pochybností.
A jsou tu další vánoce a my opět každý sám. Opět oči plné slz. Srdce plné nenávisti, která se přetahuje s láskou. A vědomí, že to, co bylo před lety se už nikdy nevrátí. Čas člověk nevrátí a některé chyby se nedají napravit…
Láska je jako sněhová vločka. Když ji držíte v dlaních – roztaje. Opatrujte svou lásku a neničte ji poblázněnými city…
Autor Poupi, 08.12.2006
Přečteno 484x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pravdivé

14.05.2007 20:54:00 | Arey

Ach jo, nejhorší je, když holka zachází s láskou jako dítě, co najde tatínkovu pistoli...

08.12.2006 11:47:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí