:/

:/

Anotace: Napadlo mě to náhodou...snad se bude líbit!

V životě si vyber partnerku,která bude mít zájem o Tebe a která naplní Tebe sebe-samou!Jestli že ji najdeš,pak Ty získal si to,čemu říká se láska!
Autor volatilis®, 17.12.2006
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takze:
1.) komentář jsem nepsal, newim, k cemu by mi to bylo!!! Beru Tvý komentáře ať už kladný, nebo ne!!!
2.) Mrzí mě, jestli se Ti to nelíbí, ale zas na druhou stranu je mi to jedno... Protože určitě nejsi jedinej, kdo si to přečte!
3.) Děkuju za vysvětlení, jak psát, ale myslim, že si až moc detailista....To že mám chyby je snad v mim věku normální ne? Asi sem se měl todle naučit kde? Kur*a, nic no.... Jako, já to beru, ale neni snad jedno, jak to kdo napíše? jestli se Ti nelíbí chyby, tak to nečti!! Asi todle ti na to můžu říct, protože nejsi můj učitel!
Neber si to nějak osobně, jen mi docela vadí, že si i tady musim připadat jako ve škole!( máme totiž školu na houby )
4.) s tou úrovní... To si myslel jako jak? Jako že sem nějakej nýmand? Nebo co?

15.02.2007 13:37:00 | volatilis®

Jo a mimochodem, ten komentář u Návrší Poivre jsi mi psal Ty?

15.02.2007 10:00:00 | Daniel S.

1. Za interpunkčními znaménky se dělá mezera. Čili píše se věta, na konci je tečka, mezera a pak další slovo. To samé platí pro čárky
2. Sebe-samou se nepíše, je to sebe samou, bez té pomlčky.
3. Získal jsi a ne získal si.

A chtělo by to možná trochu popřehazovat slovosled.

15.02.2007 09:50:00 | Daniel S.

Tak mi prosím poraď jak to mám udělat, mě osobně to přijde bez chyb...tak newim...:(

14.02.2007 14:07:00 | volatilis®

Až opravíš všechny stylistické a pravopisné chyby, tak to bude výborný citát. Jeden z nejlepších, co jsem tu na Literu četl.

14.02.2007 13:45:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí