žárlivost???

žárlivost???

Anotace: miluju, ale ...

Je možné být s někým, od koho když přijde SMS, tak se obávám, že se semnou rozchází? Je možné být s ním šťastná, když mám strach jít někam s kamarádkou? Je to určitý způsob vydírání? Chce mě mít pod kontrolou? Nebo mu jen chybím? A proč to všechno?



Když vidím jeho jméno na mobilu blikat spolu s ikonkou sms mám strach, vím že ta zpráva může být pěkná, ale daleko pravděpodobně bude smutná, plná obav a strachu z toho, že ho někde podvádím. Přitom já sedím na přednášce a snažím se alespoň chvíli myslet na školu.Ten strach, že to bude ta horší verze a já budu muset zase celý den přemlouvat, že to tak není a že jsem mu věrná, mě děsí, pomalu ztrácím sílu den co den někomu vymlouvat rozchod semnou...

Poslední dny uvažuju jestli vůbec chci, miluji ho, ale chci být s někým, kdo mi nevěří? Od doby co jsme spolu mám strach si vyjít ven s přáteli, protože vím, že mě čeká večer plný smutných sms a volání. Co dělám špatně, že mi nevěří? Snažím se být stále s ním, skoro každý den, ale mám školu, kde chodit musím.

Nemůžu přijít na to, proč to všechno, ať nad tím přemýšlím jakkoliv dlouho nic mě nenapadá, pokud jsme někde spolu nedávám mu sebemenší záminku, aby žárlil. Jenže ON si vždy něco najde. Po cestě na záchod, jsem se podívala na toho frajera u baru, přitom já ani nevím, že tam nějaký stál.

Ob den mi píše, jak je na dně, z toho jak je mu smutno a to i když jsem zrovna odjela, ale ten kdo je na dně jsem JÁ... Miluji a neumím ho opustit, ale tento vztah mě svazuje a stahuje ke dnu...

Je to den ode dne horší a já pořád nevím, co dělat...
Autor kotatko1010, 22.02.2012
Přečteno 662x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no jo, na to bacha, žárlivost může bejt i chorobná. měla by sis o tom s přítelem promluvit a varovat ho, že by taky mohlo stát váš vztah. byla by škoda, kdyby se to stalo a vy ste si to ani nezkusili vyříkat...

22.02.2012 16:16:30 | protivyl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí