Černé myšlenky

Černé myšlenky

Anotace: Zamilovaný člověk je nejen šťastný, ale jsou i věci kterého trápí a nedají mu spát. Právě tyhle myšlenky "napadly" i mě...

Černé myšlenky
Už zase příchází... cítím to... v hrudi se ozývá divný pocit, něco jako by mi stál na prsou bagr a pomaličku mě válcoval... začínám být otupělý, pomalu upadám do deprese... v hlavě zmatek myšlenky víří jako roj divokých včel. A už jsou tady. Černé myšlenky se vracejí.
Na začátek bych vám měl asi říct, že už nějakou dobu mám krásný vztah s jednou mladou kráskou. Jmenuje se Monika a je to to nejlepší co mě v mém ne moc zajímavém životě potkalo. Abych byl přesný změnil se mi život. K lepšímu. Ona mi dala ochutnat té krásné stránky života. Hrozně mi na ní záleží a strašně moc ji miluji.
Přicházejí nezvány a nemají se k odchodu. Straší mě a nahánějí mi hrůzu. Všechno vychází z mé veliké a hluboké lásky k ní. Vždy zatnou nejprve malý drápek, ale velmi pevně. Pak přidávají další a další až je velmi obtížné se jich zbavit. Jedna říká:“ Co bude až tě nechá? No? Nevíš? Ale já ano! Bude z tebe troska, budeš upadat do depresí, nic tě nebude bavit a navíc k tomu všemu ti ji bude vše a všude připomínat! No, těš se....“ Vytrvale se s ní bojuji. Výpad:“ Ona mě nikdy nenechá! Máme krásný, romantický a harmonický vztah!“ Vykryla to a přešla do protiútoku:“ Nikdy nevíš co bude za chvíli. Každou minutou ti může zazvonit mobil s esemeskou a v ní ti může napsat, že je KONEC!“ Nevzdávám se jí, ale snažím se vymyslet něco na svoji obranu. „Neopustí mě a já jí taky ne! Ona je anděl který ke mě sestoupil z nebe. Anděl který sestoupil, aby mi dal naději, že vše bude lepší. Ona je ta, která vezme moji hlavu do svých dlaní, pohladí moji ustaranou tvář, dlouze mě políbí a řekne mi, že s ní bude všechno lepší. Se mnou se nemusíš ničeho bát. Já budu vždy s tebou, já tě vždy pohladím a řeknu ti jsi moje velká láska a nikdy tě neopustím.“ Potom ji k sobě přivinu a silně obejmu. Její něžný parfém mě konejšivě hladí po nose a její ruce mi čechrají moje nepoddajné vlasy. A já vím, že ty myšlenky nemají pravdu. Jenom mi lžou a snaží se mi pokazit to na čem mi nejvíce záleží.
Zvítězil jsem nad nimi. Jsou pryč a už se nevrátí. Nikdy.
Autor MaT0.1, 03.03.2007
Přečteno 631x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Marťo o tom jsme si řekly svoje. Moc jsem ti asi na náladě nepřidala ale psaním to všechno půjde vyřešit. Jestli tě miluje neopustí tě. Jen tak ne. Až tě přestane milovat pak tě možná opustí ale jestli je to tak jak píšeš - je to velice málo pravděpodobné. Ale dám ti jednu radu. Neupínej se tak moc na ni. Žij trošku i bez ní. Jakmile se na ní staneš závislý-bude vás to jenom ničit. Věř mi. Můj dvouletý vztah to zničilo. Ta závislot jednoho na druhém. Ta naivní myšlenka že naše láska bude trvat věčně. Drž se Marti a hlavně piš piš piš-jde ti to !

02.04.2007 16:36:00 | Malinka

Vše má svůj důvod, i já je znám, mrchy jedny černý...ale zaplať pánbů za ně, jsou nepostradatelné. A jedno je jisté - navždy pryč určitě nejsou:-))))))) ale to už holt život

03.03.2007 23:45:00 | Martin.ek

Dej těm černým myšlenkám pořádně do držky a je to:-)

S požehnáním

03.03.2007 20:47:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí