Co je to láska??

Co je to láska??

Anotace: ...

Láska - kdo ví, co to slovo vůbec znamená; může znamenat úplně všechno. Štěstí, smutek, zlost, zármutek, radost... Je to hlavně pocit důvěry, že někomu můžete věřit. Láska, ta může být různá, v rodině, v přátelství, ale hlavně, když se řekne slovo láska, většina z nás si stejně vybaví partnerskou lásku.
Opětovaná láska to je asi ten nejkrásnější pocit, který můžeme zažít. Neuvěřitelný pocit štěstí a radosti ze života. Horší je, když láska opětovaná není, když je vám někdo na dosah, tak blízko... a přesto ho nemůžete mít, to je nejhorší. Je to velké zklamání, zlost, ale hlavně smutek, hodně veliký. Pocit, že už nikdy nikoho nebudete chtít, mít a už budete jen smutní, není tomu tak. Je to sice v tu chvíli neuvěřitelné, ale nejlepší je to přestat řešit, stejně se většinou nic nevyřeší, jen je o horší a horší.
Když někomu řeknete: "Neřeš to.", odbyde vás slovy jako: "Nevíš, jak mi je." Ale za nějaký čas stejně uzná, že jste měli pravdu, ale ztratí čas, hodně času, než si to uvědomí. Někteří si to neuvědomí... říkají, že bez toho druhého už nemůžou žít, že jejich život nemá cenu... Znám takového člověka a popravdě nesnáším to, když začne s tím, že se zabije...K čemu může vést "láska." Stejně si každý člověk pod tím představí něco jiného. Nevím, jestli je to dobré, ale každopádně jde vidět, že je každý člověk jedinečný a to je hezké. Stejně hezké jako láska.
Autor dasule, 17.03.2007
Přečteno 493x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí