Bolest

Bolest

Anotace: Snad přijde den, kdy ta bolest navždy odejde a další už nepřijde.

Je to už dva roky... dva roky samoty, hledání sebe sama, hledání lásky. Chybí mi ten pocit, být někým bezpodmínečně a silně milována. A milovat. Milovat tak, až to bolí, když s tím člověkem nejste. Milovat tak, že máte pocit, že vás ta láska upálí, ale zároveň vám vlévá život do žil.
Ta prázdnota v mém životě byla už často úplně hmatatelná. Měla jsem pocit, že se dusím. Že se topím a nemůžu se nadechnout. Jako by vám postupně zaplavovala plíce voda, ale vy přitom ještě chcete žít a naplno zažít ten pocit nadechnutí. Člověk není stvořen pro to, aby byl sám. Roky výzkumů a zkušeností mluví jasně. Samota je sžíravá a bolí. Nejhorší je, že člověk v těch nejtěžších chvílích funguje jak mucholapka. Je jak ta poslední lepkavá věc a doufá, že se na něj nalepí jakýkoli živý tvor. Tvor, který by mu pomohl zaplácnout všechna jeho prázdná místa. A i když není ani zdaleka ten vhodný, pravý a milující, je tady. Je tady alespoň někdo, kdo tu bolest na chvíli umlčí a díky tomu má člověk, byť jen na krátký moment, pocit, že může zase dýchat.
Kolik takových much jsem již na sebe pochytala... až poslední týdny mám ale skutečně pocit, že to chvíli nebolí. Že je tady někdo, kdo mé rozervané a prázdné srdce, které je připraveno zase milovat, zahřeje. Kdo mě obejme a pohladí. Tak málo - lidský dotyk- a schovává se v něm často celý svět a celé štěstí. Všechno má však úskalí. I tyhle světlé dny a chvíle, které jsou vykoupeny neustálým strachem, jak tohle dopadne. Že to nemůže dopadnout dobře. Že se do toho člověka nesmím zamilovat, protože on by to nikdy neopětoval. Ale poruč srdci, které už takovou dobu prahne po lásce. Zatím to zvládám. Mám ho jen ráda, i přes to, jaký je. Nebo možná proto? Můj strach roste. Vím, že zase přijde den, kdy ucítím tu hroznou prázdnotu a bolest. Vím to. Ale nemůžu si pomoct.
Autor Sofja Semjonovna, 02.11.2022
Přečteno 276x
Tipy 5
Poslední tipující: Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..napsaný dobře, emoce z toho přímo prýští...;-)jo láska je děvka sobecká...

02.11.2022 21:17:55 | Marten

Zní to jako kdybys měla na sebe přehnaná očekávání nebo od jiných lidí, proto ta úzkost. Svoboda vyřeší vše .)

02.11.2022 15:33:14 | Constantine

pokud by to neopětoval jaká pak je to smutná láska, jistě ne bezpodmínečná, ztrácíš pak čas s někým kdo za to nestojí jen ze strachu nebýt sama, strach tě bude vždy brzdit aby jsi našla toho kdo je ti opravdu souzen,špatná zpráva že to nemusí být v tomto životě dobrá žijem věčně a procházíme zkouškama...je hodně lidí samo protože se rozdělujem a mizí vzájemná frekvence dvou duší ...tak vítej tady jinak .)

02.11.2022 14:43:35 | xoxoxo

Je dobře, že o tom píšeš. Člověk by měl o určitých pocitech se podělit a nebýt na to sám. A jinak Tě vítám, upřímné srdce mezi nás.

02.11.2022 12:43:32 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí