Krásný slovní spojení "miluju tě" a jeho současné významy

Krásný slovní spojení "miluju tě" a jeho současné významy

Anotace: Popravdě jsem dobrých 10 minut přemýšlela nad tím, kam tuto úvahu zařadit.. Jestli jen pod to slovo "člověk" nebo "láska" nebo "sex" když je to o všech tématech.. no nevadí.. snad jsem nakonec rozhodla správně, i když správností si moc jistá nejsem:)

Láska... hmm.. co to vlastně je? Určitě to každý z nás už někdy pocítil.. Ale byla to vážně láska? Nenamlouvali jsme si to jen? Na to každý přijde postupem času.. Říct "Miluju tě" je strašně jednoduchý.. Ale když po tý větě, po tejdnu chození následuje věta "mam skočit pro kondom?" tak to tu větu předtím trochu zkazí.. Možná né pro vás, když je vám třeba 27 let.. Mě sice není 27, ani 30, ani 20 dokonce ani 17.. Ale nevím jestli ty moje myšlenky vážně odpovídají mému věku... Bohužel mám ten věk, kdy všichni kluci kolem mě chtěj jenom to jedno.. Je jim jedno kdy, kde a s kym.. Hlavně že se to stane.. A pro ně tak věta "miluju tě" znamená jenom větu, která přemluví holku aby s nima šla do postele.. To je hrozný znehodnocení toho krásnýho slovního spojení, nemyslíte? Když jdete s partou kluků po městě a jdete mezi nimi a okolo vás projde nějaká holka, tak se vážně ty kluci nezdrží komentáře typu "tyyyy vado.. Viděl's to?! s tou by se dalo pěkně...." ehm.. ty tečky tam si doplňte, nevím jestli zrovna by se hodilo, doplnit tam tu větu :) Je v současný době bohužel těžký poznat, kdy to slovní spojení "miluju tě" kluk myslí vážně a kdy jenom jako pomůcku při přemlouvání na postel..
Autor D.a.r.k-A.n.g.e.l, 22.04.2007
Přečteno 773x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Holky klid nejsme všichni stejni.Někteři z nas to mysli upřimě i když nevim jestli takovi jsou i ostatní nebo ja jsme takovy exot

10.10.2007 21:09:00 | Gorgy

Bohužel jsem takoví... před chvílí jsme právě o tom, jak dokážeme ubližovat, napsal básničku. Nejhorší je, že se pak na nás díváte stejně. Jako by každej byl stejnej. A myšlenky máš na svůj věk. To jenom ostátní tvého věku jsou krapet pozadu v poznání, kdo jsou či kde jsou. KRásná úvaha. jen tak dál...

13.05.2007 12:11:00 | Melinnor

Pravda, pravda a nic než pravda...Je to smutný, ale je to tak...O to horší je, když v někom najdeš zalíbení a zjistíš, že právě on patří do téhle skupiny...Pak zbydou jen oči pro pláč...Ale ty určitě budeš mít štěstí a na nikoho takovýho nenatrefíš;) Hodně štěstí v psaní a tím, že některé myšlenky možná nepřísluší lidem tvého věku, se nezabývej. Ono ať je nám 12 nebo skoro 18, na tom nesejde...

05.05.2007 18:51:00 | xavian

Přesně tak...

23.04.2007 08:17:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí