Víra . . .

Víra . . .

Anotace: . . . v co?? To se dočtete, pokud budete chtít! PS: Mě nevadí, že vy v něj třeba nevěříte je to vaše věc, ale budu vděčná, když mi napíšete názor na dílo, jako takové. Předem moc dík!

Když jsem byla hodně malinká, chtěla jsem být princeznou, téměř jako každá holčička, ale netrvalo to dlouho a zjistila jsem, že záhadnými bytostmi pro mě jsou upíři. Nastoupil jiný sen, už jsem nechtěla být princeznou, ale být nebo se alespoň setkat s upírem. Nikdy se mi to samozřejmě nepovedlo, ale myslím si, že existují některé druhy upírů, jako naturální. Jsou to lidé, kteří mají jiné vnímání, jsou něčím odlišní od ostatních a naturální upíři proto, protože jako zdroj své energie využívají(vysávají) přírodu. Věřte tomu nebo ne, já si myslím, že jsou! Také si myslím, že každý z nás by měl v něco věřit, protože to něco, ať je to Bůh či Satan, co pomáhá životu a dodává sílu v nejistých chvílích, kdy to potřebujeme. Zkrátka si myslím, že víra je důležitou částí nás samotných. A v co věřím já!? . . .
Já věřím v anděly!! Tři už jsem i potkala. Jsou to lidé s abnormálně čistou vnitřní duší, kteří prožili něco z nepříjemných situací, které nejsou na denním seznamu špatných věcí. Jsou to lidé, kteří se umějí dívat na okolní svět. Pokud my se na ně podíváme a umíme vidět, tak zjistíme, že tito lidé vyzařují ze svého nitra specifickou barvu těžce popsatelnou slovy. Jsou to lidé s určitým typem chování. Chápavý, milý, hodní lidé s velkým srdcem, andělé. Neptejte se mě, jak to vím, já to nevím, já to cítím.
Viděli jste někdy film City of Angels od B. Silberlinga?? V Tomto filmu se „andělé smrti“ schází za úsvitu na pobřeží. Já mám už dlouho takový malý sen: vstát za úsvitu a jít se postavit do písku na pláž, tak aby mé nohy trochu smáčelo nespoutané, ale stejně velmi nádherné moře, abych přesto stála na pevné, přírodní zemi a přitom všem ještě vnímala čistý, uzdravující a energií napuštěný vzduch. Spojení tří živlů v jednom dodávající sílu a harmonii. Ještě nikdy v životě se mi to ale nepodařilo - vstát za úsvitu, takže tohle je vážně jen sen, absolutně nepodložen zážitky mé osoby z toho vyplývá, že vám nemohu říci, jaké to je, jak a zdali vůbec je možné cítit východ slunce. Jaký má člověk pocit, když stojí na zemi v písku, kdy mu nohy jemně smívá slaná mořská voda a přitom skrze dýchání celým tělem vnímá ten jedinečný vzduch.
Nikdy jsem si nebyla jistá, jestli andělé jsou,ale od doby, kdy jsem začala pochybovat, jsem je začala i potkávat a hlavně poznávat a odlišovat od ostatních. Ano, já v ně věřím i v anděla smrti, jehož jsem ještě nepotkala,ale jednou to také přijde, tato víra je pro můj život a vnitřní klid velice důležitá, je to ta má víra v anděla, kterou mi do konce života nikdo nesebere, tím už jsem si dnes jistá!!
Autor l.rosnicka, 26.08.2007
Přečteno 447x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pekne. A, co je dolezitejsie, pravdivé.

12.01.2008 03:19:00 | Sarazin Faestred

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí