Horory

Horory

Anotace: Jednou mi někdo řekl "Ztrácíš čas sledováním hororů!" Já se nad tím zamyslela a vzniklo tohle dílo, je to jedna z prvotních úvah, tak se nedivte, že je to hodně krátké, stejně jako předešlá výzva(úvaha)

Žijeme si nudným životem, ráno se probudíme, možná něco sníme, jdeme do školy, jsme tam i přes odpoledne, takže na sebe nám zbývá tak čas večer, či vůbec žádný čas a ještě bych nesměla zapomenout na víkendy, které můžeme trávit, jak jen chceme ( většinou). Co dělat, když mám zrovna čas, nikdo mě neruší, nechce po mně nic, prostě volno. Jak ho využiji? Co takhle podívat se na nějaký film. Jaký žánr, ale zvolit. Proč si třeba nevybrat krvavý horor Pach krve? Viděla jsem jej sice už jednou, ale je natolik dobrý, že bych se na něj podívala znovu. Váhám, ale nevidím důvod se nepodívat. Horory mám ráda, ráda se bojím, mám strach a nevidím na nich nic špatného. Filmy jsou zajímavé – u komediích se nasměji, u pohádek se rozplynu, při akčních filmech získám adrenalin, z historických se něco přiučím, ze zamilovaných si posmutním a budu závidět, že já tak šťastná v životě nebudu a u hororů a thrillerů popřemýšlím, zda-li jsou některé situace reálné, mnohdy na to nepřijdu, ale aspoň se pokouším, hlavní jek, že při takových filmech se můžu bát.

Komická situace – hlavní hrdina vstupuje do temné místnosti , všude ticho, žádný jiný pohyb než jen jeho, žádná hudba, nic. Ujde pár metrů a najednou cosi zapraská a hrdina leží na zemi, načež se začnou prát, vyrovnané síly a útočníkovi nelze vidět do tváře a nakonec mizí, uteče. Takže opět hrdina pořídí s nepořízenou. Tyhle scény jsou už ohrané a dají se vidět v hodně filmech. Myslíte, že ztrácíme něco tím, že se na filmy díváme, že shledáváme strach a smůlu hrdinů? Domnívám se, že ne. Je to jedna z věcí, jak se můžeme odreagovat, ale že bych něco tím ztrácela, tím si nejsem jistá, možná tak volný čas.
Autor come-past, 28.08.2007
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí