Pro Světlanku

Pro Světlanku

Anotace: ...2006...

Proč nejde čas vrátit zpět aby byl rok 2006...když nad tím rokem uvažuju tak to byl vlastně zlomovej rok...dá se to tak říct...tenhle rok sem poznala Michala a chodili sme spolu...ale po 2 měsících to skončilo...což mě mrzí ještě teď...v tomto roce sem byla v osmičce...tam sem poznala skvělou kámošku Světlanku...moc sme si rozuměli...tu dobu sme byli nej kámošky...seděli sme spolu v jedný lavici a každou chvilku sme něco společně podnikaly...ty haluze s ní byli vždycky super...nezapomenu jak sme se večně dohadovaly s Matesem a Žabákem...pořád od nás opisovaly písemky i když sem jim to zakazovala...na tenhle rok nikdy nezapomenu...byl to zlomový rok v mým životě...jenže naše kamarádství skončilo s koncem osmičky...na začátku devítky sem se začala kamarádit s Peťou a ty s Jogurtem a Bakynou...už sme nebyly takový kamarádky jako v osmičce...všechno se změnilo...nebavily sme se tolik a to mě hafec mrzí...sice sme se bavily ale jen občas a už to nebylo ono...jestli sem si myslela, že toto byla velká změna tak nebyla...po devítce to byla ještě horší změna...každá sme šly na jinou střední kde sme si našli nové kamarádky...od té doby se už tolik nevídáme a to mě mrzí...jak ráda bych vrátila čas aby všechno bylo jako dřív...jelikož ty si skvělá kamarádka kterou mám mooooooooooooooc ráda...s tebou sem si nejvíc rozuměla...za všechno ti děkuju...
Autor mazdulka, 16.05.2008
Přečteno 273x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí