Proč žít, a když už žít, tak proč NE hekticky!!

Proč žít, a když už žít, tak proč NE hekticky!!

Anotace: ... jen náhlá myšlenka

Proč žít? Ptají se mě lidé z mého okolí...
Co je to za svět, když jej osídlují osoby, co neznají důvod své existence? Všichni známe svůj původ - ano, maminka a tatínek :) ... Ale na důvod či úkol se ptáme... Proč? A napadají nás otázky ohledně našeho bytí na této planetě jen v depresích a skepsích? Nebo je to častější jev? Nepodařil se mi ale ještě odhalit počáteční impuls této myšlenky.
Každý přeci máme pro koho, popřípadě pro co žít, nebo ne? Jsou možná situace, kdy na to zapomeneme, nebo kdy to, co nás drželo nad vodou ztratíme... Ale časem se zvedneme ze dna, vyplaveme a vytvoříme si přeci nové priority, nemám pravdu? Priority sobě vlastní - které jsou nám samotným co možná nejblíže.

Takže proč žít? Přeci pro momentální touhu, momentální chtíč, momentální sen... A že za dva dny už máme sen jiného rázu? No a co? :)
Pokoušejme se plnit si naše sny..
Pokoušejme se býti šťastnými!
Protože v dnešní době, to za nás moc lidí neudělá.

... Ne že by nechtěli, nebo že bysme pro ně už neznamenali tolik co dřív. Jen je teď čas, který by se dal strávit děláním někoho šťastným, nebo vypuštěním pár milých slůvek z jejich úst, investován hlavně do kariéry a neustálého postupu v ní. Doba je hektická, s tím nikdo nic neudělá. Ale přesto prosím, zkuste se někdy také zastavit, a popovídat si nad šálkem dobrého čaje se svými blízkými. Sami poznáte, jak velkou odměnou pro Vás bude dobrý pocit z takového relaxačního odpoledne.
... Také se o to pokouším, a můžu říct, že je mi po tom vždycky moc fajn :) Vám všem bych ten pocit také přála.
Proto nenechme mezilidské vztahy převálcovat povinnostmi, všichni jsme jen lidé, a počítač ani Vaše nepostradatelné autíčko Vám čaj neuvaří, až budete ležet v horečkách ;) Na to nezapomínejme!
Autor Puck, 30.10.2008
Přečteno 661x
Tipy 10
Poslední tipující: csieksbo, Komuna.cz, Bíša, R_R_R, Zasněný básník, Adrianga
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

lepší žít pro momentální chtíč, než nežít pro nic:)

13.10.2009 17:53:00 | nedám si. díky

K zamyšlení...

06.11.2008 19:03:00 | Bíša

Moc se mi líbí jak si to napsala!!Je v tom kousek tebe a je vidět že si se nad tím zamyslela.Moc se mi to líbí :)) musela jsem dát ST.

01.11.2008 18:20:00 | Adrianga

Souhlasím s rozvíjením meziilidských vztahů. Jen nesouhlasím s tím, že by měl člověk žít pro to, co momentálně chce, co ho nyní láká, pro chvilkový chtíč. Člověk by měl rozlišovat, co je a co není dobré. A vyhnout se tomu, co ho sice přitahuje, ale je to třeba špatné.

01.11.2008 14:30:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí