Zasnění v zaměstnání

Zasnění v zaměstnání

Anotace: ...hm, snad to nebude číst nikdo z kolegů:-))) I když mě už znají....;-)

Zasněná, s přivřenýma očima, nevnímám. Sedím v kanceláři, před chvílí jsem přišla z oběda, jako každý všední den. Opřené ruce o klávesnici, světlo monitoru se mi vtírá pod kůži a splývá mi s celým světem. Prvních několik minut jen tak hledím do prázdna. Jsem tu sama, kolegyně přijdou za chvíli. Cítím, jak se mi oči zavírají čím dál víc. Ticho, prázdno, začne mi náhle hučet v uších. Slyším šumění stromů, hluboký, smyslný dech, a postupně se přidávají tóny napínavé hudby, která mě zcela obklopuje. Ocitla jsem se v jiném světě. Postupně se do tónu vměšuje rychlé, rytmické bubnování. Zrychluje se víc a víc. Nevnímám už nic jiného a se zavřenýma očima si užívám tohoto pocitu…..

Procitám. Otevírám oči a náhle – uši, které byly zalehlé od bubnů – začínají vnímat okolí. Postupně. Všechny kolegyně jsou již v plném pracovním procesu a dělají, jako by se nic nestalo. Snad to bude tím, že po celou dobu, co jsem byla v jiném světě, jsem ve skutečnosti automaticky zadávala data do počítače a můj sen netrval celou věčnost, jak jsem jej vnímala, ale jen několik minut….

***
Říjnový pokus

Téma: V pozadí hraje napínavá hudba, a někdo tam bouchá do bubnů jako o život
Autor Ammazonic, 06.11.2008
Přečteno 379x
Tipy 9
Poslední tipující: UCET KE ZRUSENI, Mraveneček, drsnosrstej kokršpaněl, Triffid Kolbe, Karlička, NikitaNikaT., Bíša, enigman
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stáva se mi to často. Heč, že je to hezký ?!

08.02.2009 14:48:00 | Seanko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí