pochopit to nejde nikdy

pochopit to nejde nikdy

Anotace: nenahraditelna...

Človek si teprve postupem času uvedomi co je vlasne smrt,v dětství mu to nikdo nevysvětlil a ani nás to nezajímalo protože o nicem takovem jsme nemeli ani ponětí,ted toho ve světe,kolem sebe a dokonce ve vlastní rodině vydí hodne..proč nás rodiče nenaučili jak takové "bežné veci zvládat" ale to nejsou běžne veci je to nejstrasnejsi pocit který človek zažije a nikdo ho na to nikdy nepripravi...zvlast když ten co by nas na to mněl pripravit si vlastne odesel a nechal tu jen hromadku obleceni ktere jeste dnes nedokažu vydět....je to zvlaštní človek celí život o neco usiluje a nakonec leži v malem mramorovem hrobě a nezustane po něm nic jen tech par věci ktere vlastne ani nikdo nepotřebuje,to co lide potřebují je ten co jim tu ty věci nechal....jenže ten už tu neni...každy z nes nekoho stratil,ale stratit mámu...človek strati pocit jistoty,bezpečí a domova...najednou tu neni a nenaucim se s tim žít...
Autor lucikburian, 27.07.2010
Přečteno 274x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Byla jsem na tom stejně.Ten ,co ti umřel zůstane navždy v našich vzpomínkách.Samozřejmě ,že je ti smutno a chybí ti ,ale ten člověk by si určitě nepřál,aby jsi brečela.Držím ti palečky , život je někdy sice krutý ,ale najdeme i nějaké ty radosti.

28.07.2010 07:06:00 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí