Peníze

Peníze

Anotace: co to je....vlastní úvaha,nad kterou sem se zamýšlela před rokem v Třeboni na dovolené

Peníze jsou pro člověka důležité.Uskutečňují nám koupi,ať už věcí které jsou pro život nezbytné,nebo věcí které nám udělají radost.V mnohých případech se peníze utrácejí velmi snadno,zejména za zbytečné věci,bez kterých se člověk obejde.
Pro mě jsou peníze důležité stejně tak,protože si pod nimi představím krásnou budoucnost a hlavně možnost mít se dobře.Nepočítám k tomu samozřejmě přepych,který pro mě není nikterak důležitý.Ale myslím si,že kdyby život fungoval bez peněz,žili bychom si lépe a hlavně bychom si byli rovni.
Platí tady také pravidlo,že člověk který má hodně peněz,se ukrývá pod schránkou a působí na jiné lidi moc povrchně.Člověk,který má peněz málo,si života nesmírně váží a dokáže si ho užít více,teda pod podmínkou,že je smířen,že nemůže mít všechno.
Velký dar bohaté peněženky spočívá v tom,že můžeme cestovat,poznávat krásy země,poznávat nové lidi a porozumnět jejim zvykům.
proto,aby člověk měl takové štěstí,musí ze sebe vydat mnoho úsilí a mnoho času,což je pro mnohé problém.A proto by si měl každý uvědomit,co chce,jestli peníze,ale velké usilí.Nebo skromnost a klidný pohodový život...
Autor airelle, 24.02.2006
Přečteno 803x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (9x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí