Hudba

Hudba

Anotace: Jinak ji popsat nedovedu.

Doznívá poslední hlasitá hudba tohoto týdne. Poslední cédéčko, které ještě stálo za to si pustit na plné pecky je už na konci své éry a musí jej vystřídat nějaké jiné, ale už žádné není.
Všechny jsou ohraná a tak se musí počkat na další týden, až příjdou nové.
Stejně se té hlasité hudby nejde jen tak vzdát, proč nevyužít trvrdých tónů metalových kapel do poslední kapky? Otevítá se tedy i to, kterému se všichni vyhýbali. Hlasitá hudba optě otřásá zdmi. Hlavně vychutnat ka¨ždý tón, do poslední kapky.
Ale i tvrdá a zuřivá hudba má své zranitelné části. A najdete je tak snadno! Stačí navolit správnoou píseň.
A v tom se z kytar stanou jen křehké nástroje, které pláčí. Zpěvákův nakřáplý trvdý hlas se zlomí a pomocí slov volá do celého světa svá trápení. Ale nikdo je moc nepochopí, stále je to tvrdý zpěvák, který si smutnou písní ulevuje od těch tvrdých.
Doznívá i smutná píseň a po ní už je ticho. V rádiu opět naskočí celkový čas a jediné, na co se teď čeká je, že se pustí další hudba. Ale teď už skutečně není co pustit.
Ti, co mají srdce otevřené všem stylům si pouštějí to, co je jejich srdci v tu chvíli nejbližší a nemusí se bát, že by jim byla něžná hudba pro smích. A nemusí mít strach, že by uhluchly z těžkého rocku.
Ostatní se musí uzavřít do jiných zálib.
Jednou ta hudba ovšem utichne všude a nastane ticho. Ticho, kdy jen obyčejná slova jej budou přehlušovat. Slova, bez melodie, bez chuti být pravdivá se jen tak pohybují ve vzduchu místo hudby. A hudba je ticho.
Autor Aaliyan, 26.06.2006
Přečteno 496x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Jsem o generaci jinde, ale můj milovaný Ozzy taky! :-))
Za mlada jsem ujížděl např. na tomto:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MKn_umW2zcY#!

...a teď mlsám hlavně toto:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1205/genialni-muzikanti-zive-v-new-yorku

15.06.2012 17:27:37 | Aťan

Jo hudba to je moje ... :-)) Ozzy je dost dobrý, ale já třeba radši přímo asi Black sabbath ...

17.06.2012 20:52:07 | Aaliyan

Doufám, že se nebudeš zlobit, když tohle neohodnotim...z jistých důvodů, kuli kterým bych se tu nerad rozepisoval...
U tvojí úvahy sem si taky vzpomněl na Ozzyho...konkrétně Dreamer...nakonec si ale stejně vždy pustím Zombie od Cranberries...

17.07.2006 00:09:00 | Košťák David

Obecně vždycky platí, že netvrdší rockeři a metaláči píšou a zpívají ty nejhezčí balady. Kdo by zapomněl na Ozzyho???

27.06.2006 11:51:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí