Ovce v lavicích střední školy

Ovce v lavicích střední školy

Anotace: Se svou povahou mám štěstí, že jsem na gympl utekla už z 5. třídy a tohle nikdy nezažila... (tak co, Aalyan, poznáš se tam aspoň trochu?)

Místo růžových střevíčků má neforemná bagančata.
Místo jednoho trička za tisíce si koupí v sekáči všechno, co potřebuje.
Místo tuny značkových líčidel jí stačí obyčejná řasenka.
Místo papouškování cizích názorů každému na rovinu řekne, co si myslí.

Nehledá sama sebe, protože už se našla, má svůj mozek a svoje postoje, neztrácí se v tom zmatku, který ji obklopuje. Má vyhráno.

A přesto stále prohrává, protože svět, v němž musí přežít, má následující požadavky:
- růžové střevíčky
- drahá trička
- hromadu malovátek
- přejímání názorů, ať si člověk v duchu myslí cokoli

A hlavně v tom světě se lidé dobrovolně stávají ovcemi, stejně velkými, stejně bílými, stejně bečícími. Odvážná ovečka, která ze stáda vyčuhuje, může být snadno udupána.
Autor Gina Rocca, 01.09.2006
Přečteno 454x
Tipy 7
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Alžběta., .K.r.i.s.t.y., Judita
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trefné! Skvěle popsané a vystihnuté do detailu. Dávám hned Supertip.

19.06.2008 20:26:00 | Alžběta.

Jo jo jo! Přesné ... nepopsala bych to líp:)

01.03.2008 19:13:00 | Grafomanická MIA

JJ taky sem bývala ve škole černou ovečkou naštěstí nás ve třídě takových "jiných" bylo dost... neměním se a přesto že pracuji v kanceláři nezakoupila jsem kalhotový kostým a vkusnou barevně sladěnou kabelku.. nevzdávám se svých skejťáckých džínů, tašky aláá žebradlo dlouhého cuckatého svetru ani batikovaých triček.. pořád já..černá ovečka

25.01.2008 14:31:00 | pohodářka

Svatá pravda Gino... já ti ale fandím, zůstaň dál tou barevnou ovečkou...
Jinak - někdo za to, že se ještě nenašel nemůže :(

28.12.2007 20:16:00 | .K.r.i.s.t.y.

=D... normálně jsi popsala asi 90% obsazenstva školy, kam chodím... myslím tím ty, co dodržují ty požadavky pochopitelně... je to pěkné... skoro k zasmání a přitom pravdivé, i když si myslím, že bude-li ovečka dosti silná, tak ji nikdo jenom tak neušlape, poněvadž ta banda co nosí střevíčky a drahá trička jsou jen zbabělci... dokud jich je hodně, tak si věří, ale pokud jich je málo, tak se snaží vypadat nad věcí a přitom mají co dělat, aby se nerozplakaly... =D...

23.09.2007 16:30:00 | Miro Sparkus

ne káždá ovečka,která vyčuhuje ze stáda je osobností,zvlášť je-li ještě jehňátkem:-)

05.09.2007 20:15:00 | mexico

hezké místy to opravdu sedí, akorát nevím jestli to je šťastně zařezené, nepřipadá mi to až tak jako úvaha, spíše něco jako pópis nebo tak... ale já se v tom až zase tak moc nevyznám abych mohla tvrdit že je to 100% popis. ale mám podobný názor a na svět a lidi !!!

30.07.2007 08:14:00 | enda

Jednoznačná odpověď není... Člověk obvykle někdy z davem jde, či alespoň částečně jde. Kdybych odmítla své adolescentní dceři zakoupit mobil, byla by méněcenná. Věci ze "sekáče" některé má, ale na něco (co se mi většinou moc nelíbí) si ušetří z kapesného, přičemž růžovou přímo nesnáší... Myslím to s velkou dávkou nadsázky... Prostě některé věci jsou atributy dospělosti, jiným udávají směr "vůdčí" osobnosti. Záleží na síle osobnosti, které si zvolí, či se sám stane uznávanou personou...

23.04.2007 19:36:00 | Juhunka

Což takhle být prokletým, démonem, ďáblíkem? Ovce jsou
slepé, blbé, nechají se vést, nepřemýšlí jako ďábel
proč a jak, poněvadž takové hovádko, je sám Bůh, ales-
poň dle tvrzení Bible či Satanské bible nebo nějaké
jiné knihy.

13.03.2007 13:14:00 | jehlaspichlas

je to pravdivé. ale záleží na tom v jaké společnosti se pohybuješ...

23.01.2007 22:32:00 | Darwin

Trošku mi to připomíná pár lidí, které znám (myslím ty ovce). Je to pěkné a realistické.

04.11.2006 18:53:00 | Sokolička

Vzdor patří silným A TI PAK URČUJÍ TRENDY.
Není to tím gymplem je to Tebou tím si buď jistá.

18.09.2006 21:07:00 | umělec2

No, to se mi hodně líbí...a je to hodně pravdivý

18.09.2006 12:57:00 | Muta cum liquida

Poznávám se.

15.09.2006 11:34:00 | Aaliyan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí