Proč je tu Země a země?

Proč je tu Země a země?

Anotace: Uvažujeme o těchto pojmech? Nikoliv....Aškoliv???

Přemýšleli jste někdy, že jste se pouštěli do úvahy o těchto pojmech? Já jsem nad tímto tématem přemýšlel. Stejně jako se v životě nic neděje bezděčně, ani se sám život nezačíná a nekončí bezděčně a bez jakékoli vnější pohnutky. O vnitřních pohnutkách a vlivech zde nehovořím, neboť ani nejsou obsažitelné. Vždyť sami vnitřní pohnutky jsou jen výplodem mysli, nikoliv tedy bezděčným přístupem a pohnutkou. Nejde o to pochopit logiku, neboť logika sama nás chápe a objímá, neboť je to právě logika a nikoliv iracionální změť impulsů. Tak tedy, abych se dostal k podstatě této úvahy. Jde o to, jak jsem již nastínil výše, že nic se neděje samozřejmě, nic se neďeje jen tak, a proto tedy i nějaká Vyšší moc musela zasáhnout a mít pohnutku k vytvoření této, nesprávně nazývané Zeměkoule, neboť Země není koulí, jak možná mnozí z Vás vědí, nýbrž neurčitým "patvarovitým" tělesem uvnitř prostoru. Já se domnívám, že země je tu proto, že když byla vytvořena Země, možná výbuchem Supernovy, možná jinak, tak jak to známe z různých teorií o vzniku Země, šlo o cílenou myšlenku, která měla určitý význam. Nicméně k podstatě Země. Co pro nás Země představuje? Proč je tu,a z jakého důvod? Země sama o sobě vlastně žádnou funci nemá. Nikdo jí žádnou funkci nedal, nikdo jí ničím nepověřil, prostě jen tak tu je. Nikdo nejsme s to, odpovědět 100% proč, nicméně je tomu tak. A proto tedy, všechno co jsme si stvořili, vše co jsme si zkazili /ovzduší, vodstvo a půdu/vše bylo záměrně cílenou a konanou činností někam vedoucí. A nabízela by se otázka kam. Zřejmě ke zlepšení života, stejně tak jako "vše" co člověk koná je pro jeho "dobro". Vždyť demagogové, diktátoři a despotové vždy měli jakousi z kontextu vytženou obhajobu pro svoje konání. Nicméně vraťme se zpět k podstatě problému nazvanému (z)Země. Kdyby člověk, teď ne již bezděčně, nýbrž úmyslně a cíleně konal jen samé dobro, zlepšovala by se tato, nechci říkat "naše" planeta k lepšímu. Ale pročby se měla zlepšovat, když ona sama nemá smysl. Podle evoluční teorie jsme se možná vyvinuly z opic kdesi v Africe, nicméně opicím předcházeli žvířata, ťem předcházeli prvoci (vezmu-li to zkráceně)a kdysi pradávno začal vznikat život ve světových oceánech. Ovšem ne bezděčně. Musela tam být záminka, kterou nelze dokázat a ověřit. Jiní vykladači zrodu života nám nenásilně "vnucují" svá dogmata o zásahu Vyšší moci, nicméně musíme být trochu kritičtí a držet si trochu odstup. Ani oni nemají hmotný důkaz o své teorii. Když tedy Země je tu bezděčně a jaksy náhodou, pak jí zřejmě nikdo nestvořil, neboť neznáme autora, a tím pádem jí ani nikdo nemohl přiřadit funkci a úlohu. Má nám (lidem) poskytovat prostor pro život. A proč to není jiná planeta ze Sluneční soustavy a nebo z jiné soustavy. Kdo a proč vybral právě toto vesmírné těleso? Toť jest otázkou k zamyšlení. Závěrem bych rád dodal, že bez lidského zásahu by byla Země stejně "primitivní" a netechnizovaná, nicméně svá a bez zásahu. Byli to tedy lidé, kteří jí vnutili úlohu matky trpitelky, která musí snášet naše vrtochy, naše soustavné boje, války a krize různých druhů. Poslední myšlenkou, kterou bych chtěl uvést je to, jestli to není právě člověk, kdo chce ovládat,a přitom sám sebe neovládá, nedokáže myslet racionálně a nechává se unášet na vlnách svých impulsivních výbojů a to buď v afketu, nebo působením pudů.
Autor A.N.D.Y., 27.10.2006
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

My kočky máme takové jedno přísloví: Co to sakra meleš vořechu?
Nejen, žes zase na začátku tlachal asi 10 řádků o nesmyslech s tímto nesouvisejícímy.
Ale nad tímhle se fakt musím pozastavit:
"Země sama o sobě vlastně žádnou funci nemá. Nikdo jí žádnou funkci nedal, nikdo jí ničím nepověřil, prostě jen tak tu je." A kdo jí dal lidem? Kdo jí dal čemukoliv co existuje?
A poslední myšlenka... ta zůstala stejně jak zbytek textu bez kontextu.

16.11.2006 18:24:00 | Alucard

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí