Svíravá hlubina

Svíravá hlubina

Anotace: Nálada. Spíše pro sebe sama. Hra se slovy. Pokud už někdo věnuje čas čtení, buďte kritičtí prosím. Díky.

Svíravá hlubina

 

 

Tmavá modrá kapka padala temnotou a na jejím neprůhledném barvě podobném povrchu se leskly poslední odrazy světla.

 

Sedím před poblikávající obrazovkou. Sám. Mí kamarádi na jiném místě v tomtéž čase bujaře oslavují. Dohnala mne únava po celém dni a tak vyhledávám bezpečný azyl samoty.

 

Zdá se plná odhodlání a neústupnosti ve svém zdánlivě nekonečném pádu.

 

Doléhá na mne melancholie. Co od života čekám? Vzdálená pohoří v krajinách za civilizací? Lásku, plný cit vřelosti a pochopení? Jak jich dosáhnout, když čeká další měsíc naplněný prací a únavou?

 

Padající se propadá hlouběji do temnoty a zprvu jasné modré kontury mizí stále častěji.

 

Slabé náhrady. Perverzní vztah založený na nepříliš silném chtíči s nepříliš pěknou dívkou. Návštěvy známých, mezi které tak úplně nepatřím. Kdy odhalí mé neumělé herectví?

 

Se ztrátou posledního světla zmizela celkem.

 

Tak i já mizím do temnoty pracovního procesu.

 

Stále padá neviděna.

Autor On, 23.10.2012
Přečteno 400x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Miriska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš zajímavou představivost, líbí se mi některé obraty, jiné formulace mi přijdou lehce nešťastné, protože nedávají smysl, nebo alespoň mně, ale to může být subjektivní pocit a neznalost konkrétního faktu. Ale napiš v podobném stylu nějakou povídku, jež bude mít i obsah a děj, moc rád bych si takovou přečetl :-)

13.01.2014 10:03:45 | Firren

tak já nevim, je to taková pocitovka. Kurzíva na mě byla moc složitě lyrická. A to ostatní je věčné téma: "co se životem."
nevim co bych řek: není to špatný, ale je to takový neurčitý.

25.10.2012 00:21:50 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí