Chci tak moc?

Chci tak moc?

Anotace: Je to moc s někým chtít být?

Chci tak moc? Strávit s holkou pár hodin týdně. Smát se u filmu a popkorn po sobě házet. pak by mne za trest pořádně zlechtala. Jít jen tak do lesa a tam se v listí válet, házet ho po sobě a škádlit se až by jsme v obětí skončili a líbáním tu hru ukončili.
Takovou krásnou velkou hromadu naházel jsem ze sněhu. Ve vidině zítřka že má milá dojede a Vrka z toho sněhu pokusíme se vyrobit. Odbyla mne slovy, že do zítřka roztaje a nakonec snad ani nevím nedojela.
Když s nehty nalepovacími duhovými došla, řekl jsem si, jak se teď budeme bít a škádlit? S kým teď budu hrady s písku stavit?.
Marně říkal jsem si, přes zimu ve sněhu ležet budeme. Andělíčky dělat po soumraku hvězdy pozorovat.
Doma vařit, pak ještě u filmu přejíst se a slastně v náručí pak spolu usínat.
Kde je ta holka která za mnou s problémy utíkala. Kde je ta osobnost která všechno hravě zvládla a na mne si vždy čas udělala.
Teď jen čekám dny minou a říkám si. Kde jen je ta tvář se kterou jsem se tak před létem u babičky odpočíval. Hravá milá tak sebejistá vědíc prostě co chce za tím si jít. To jak budeme o krásných fantaziích snít. Nebo mečmi se mlátit. Za lidmi chodit kamarády přátelé si dělat tolik plánů plánovat plnit si sny s listu přání. Jeden pro druhého žít né já ale my být. Upřímní a nesobečtí být. S úsměvem žít!!!
Autor Delven, 02.03.2013
Přečteno 486x
Tipy 1
Poslední tipující: whiolet
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D to jo :-D díky že jste mne vrátili na zem. Sem to potřeboval. Tak teď už vím chci moc :-D

04.03.2013 13:20:27 | Delven

Život není z romantických filmů ... souhlasím. Hezky napsané, chápu tvoje sny. ;)

03.03.2013 09:29:36 | Aaliyan

Ty jo, tady někdo moc kouká na romantický filmy, život není film z Holywoodu :D :D

02.03.2013 21:34:13 | whiolet

ty vajco nedomrdlý, máš něco s větama! asi jim chybí koule?? ale pobavil si mě a na to se dneska napiju! :D pís

02.03.2013 20:20:32 | Lagedama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí