Psychická a fyzická šikana a neustálí strach

Psychická a fyzická šikana a neustálí strach

Anotace: Zamýšlí se Básník Karel.

Sbírka: Úvahy a definice

Psychická a fyzická šikana.
To je pěkné svinstvo. A svinstvo je i jiná šikana.
Je psychická šikana fyzická šikana a pak psychická a fyzická šikana dohromady.
Já jsem si Bohužel prožil tu třetí variantu. Tedy psychickou a fyzickou šikanu dohromady.
Prožil jsem si ji ve škole na základce.
Tam mě mlátili kopali a když jsem o přestávce seděl v lavici tak mě shazovali ze židle.
Bohužel učitelky s tím nedělali nic a ještě spolužákům věřily.
Když spolužáci nadávali na učitelky a já se jich zastával tak si vymysleli že jsem učitelkám nadával.
Ještě to udělali jako že jsem to psal já jenže jak bych mohl psát černotiskem když nevidím.
Dokonce mi kvůli spolužákům dala paní ředitelka dvě na zadek. Za něco co nebyla pravda.
Učitelky s tím začaly něco dělat až když na ně rodiče vlítli.
I když tam kolikrát byl inspektor tak se s tím nechtělo dělat nic. Eště ten inspektor mamce řekl aby se povznesli nad to že do té školy můžu chodit.
Nad co se měli moji rodiče povznést. Nad to že mě mlátili?
Myslím si že nad to by se nepovznesl žádný rodič zdravotně postiženého dítěte.
Smutné bylo to že jsem byl na škole jediný nevidomý. To znamená že jsem byl integrován mezi zdravé.
Můžu vám říct že jsem se kvůli tomu že mě mlátili bál chodit i do školy.
A Bohužel ten strach je ve mě pořád. To znamená že kdybych se s některýma z vás chtěl setkat že bych ze začátku bál co se bude dít.
Omlouvám se za případné chyby ale jak to tak píši tak u toho brečím.
A kolikrát si říkám proč jsou někteří lidé zlí.
Bohužel těch zlých lidí je víc než těch hodných.
Tady vidíte jaké je šikana svinstvo.
Autor Básník Karel, 24.07.2017
Přečteno 1052x
Tipy 10
Poslední tipující: mkinka, Iva Husárková, Jeněcovevzduchukrásného, bogen, Jort, Frr, Philogyny1
ikonkaKomentáře (26)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velice mě oslovilo. Ve škole jsem zažila šikanu kvůli koktání.

11.05.2021 08:15:08 | mkinka

je mi moc moc líto všeho špatného co jsi prožil bylo to zlé kruté nespravedlivé objímám Tě :-((

01.03.2018 05:22:26 | Iva Husárková

Děti jsou zlí(nemají potřebu se tolik přetvařovat, to přichází až v dospělosti:-(, No, nesmutni, je i dost lidí hodných.

28.02.2018 15:42:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Já vím. Ale jak říkám pak už jsem se bál chodit i doškoly. A ten strach je ve mě pořád. Proč prostě nemohli být alespoň trochu hodní. A proč jim učitelky věřily když já bych na ně nikdy nenadával? Je mi z toho smutno. Jak říkám je to jako neutišitelný orkán který nejde zastavit. Orkán který už bohužel dosahuje rychlosti hurikánu Irma.
A to díky tomu že je ten orkán v mé duši přiživován i chováním městského úřadu v Třeboni. Jen protože nevidím tak mi prostě nechtějí dát byt.

28.02.2018 17:18:14 | Básník Karel

Do šesté jsem byl hubeňounký a malý kluk.Vím co je šikana, a chápu co jsi prožíval.V sedmé třídě jsem bleskově vyrostl a i přibral.Bylo to rychlé až se to projevilo na koleních kloubech, ale časem se to spravilo.Byla to rychlá a pro mě úžasná změna, z drobného prcka, kluk jak buk.Přestali si dovolovat a časem jsem si získal respekt.V sedmnácti jsem začal sportovat s činkama)měl jsem k tomu prý předpoklady a taky mě to hodně bavilo.Tím chci říci, že i když je člověk v bryndě, tak by to nikdy neměl vzdávat.S tím bytem je "otravuj"tak dlouho až povolí.Držím Ti palce, a hlavně to nevzdávej.:-)

01.03.2018 18:55:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Než bych si měl ze šikany dělat žert, tak to ať si mě radši vezme čert.

25.07.2017 11:45:24 | Básník Karel

to neřikej prosím

26.07.2017 00:05:54 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Ach Leničko takže k tobě se chovali úplně stejně? Promiň ale to jsem nevěděl. Promiň mi to. A to že jsem slepý gadžo jak mi říkali ti romové na základce za to já nemůžu. Jak říkám je to neutišitelný orkán který je opravdu silný. Mnohem silnější než byl Kyrill neboť jsem šikanu prožíval celých 9 let.

25.07.2017 00:05:53 | Básník Karel

Mno, nebili mě.to ne.ale házeli mi se strojem a plivali mi nastůl a dávali mi mokré poplivané chřupky do dlěně a nadávali mi sprostě a když jsem šla kolem nich k eke své židli tak na mě křičeli obejdi si to ...mno...a hrozně mě nenáviděli.já též v té třídě byla jediná nevidomá...

25.07.2017 00:10:04 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Leni v ten den kdy jsem musel do té nemocnice mě kopali i do hlavy. Normálně si stoupli na židli a do té hlavy mě kopali a jinak mě mlátili. Dokonce mě nutili štěkat. A když jsem řekl aby si zaštěkali sami tak mě též zmlátili.
A omlouvám se za své vylití duše ale muselo to ven aby jsi ty i ostatní věděla jaký orkán v mé duši vane.

25.07.2017 00:44:47 | Básník Karel

ach to jestrašný:-(((( Bůh je za to potrestá ty lidi tomi věř..

25.07.2017 00:48:00 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Ach Tvá díla jsou tak extrémně silná a bolestná..prosím,mysli už jen na dobré věci a na tyto zapomeň.....Vzpomeň si na tu rolničku,Karlíčku:-) Na tu rolničku,s kterou jsi chodíval na konzervatoři a zvonil jsi a vyjadřoval jsi radost:-) jsi nádherné stvoření.nenech si vzít své štěstí a klid:-)

24.07.2017 23:55:24 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Karlíčku,pláču :-((nemohu se utišit.mé srdce pláče,cos prožil:-(já ve škole podobné zažila...na základní...plivali mi nastůl,házeli s mým strojem a tak..seděla jsem vždy sama..mno a ještě mi nadávali..ach nemysli na to vše bude dobré..mysli na svoji Lásku Karličku :-) :-*

24.07.2017 23:42:52 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

...opravdu si to člověk jen stěží dokáže představit, protože takové zkušenosti jsou jen těžko přenositelné...jen ti mohu přát, aby ses již s ničím takovým nesetkal a užil si především klid...

24.07.2017 15:02:26 | Jort

Eště chci Leničce popřát hodně štěstí neboť si ho zaslouží. Já už své štěstí mám v podobě své Karolínky.

24.07.2017 14:01:10 | Básník Karel

Ach děkuji Karlíčku milý a vážím si toho převelice:-)

24.07.2017 23:43:29 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Ale toho strachu co je ve mě se jen těžko zbavuje. Je to jako velký orkán který se ne a ne utišit.

24.07.2017 09:41:55 | Básník Karel

Já Ti rozumím naprosto..

24.07.2017 23:45:34 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Asi ano. Jenže nejhorší bylo to že mi ubližovali nejen normální lidé ale i takoví jako je Rosa života tedy romové. A k tomu mi nadávali do slepých gadžů nebo slepých dylinů. Omlouvám se za tato slova ale je to tak.
Ale taky vím že Rosa života by mikdy taková nebyla. Jen říkám to co bylo na základce. Lenku - Rosu života znám osobně z Konzervatoře Jana Deyla a musím mluvit o ní jenom hezky.

24.07.2017 09:29:12 | Básník Karel

tak to nemusíš ale tak jak to cítíš ne?:-**chichiíííí:-))

24.07.2017 23:45:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

to je hrozný..jsem stará páka, ale není to otřepaná floskule, když řeknu,
že za nás skoro žádný šikany nebyli-a pokud, tak nebyly nikdy posedlé takovou krutostí***:-(.. :-D*

24.07.2017 09:26:01 | Frr

Dyť si vem že mě jednou tak zmlátili že jsem musel na pozorování do nemocnice.

24.07.2017 09:31:49 | Básník Karel

To snad není možný...

24.07.2017 23:46:05 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Já něco podobného zažila u nejmladšího, týrali ho kvůli svačinek, které mu pak snědli, ale mělo to rychlý půběh i konec.
Měl jsi smůlu na školu, tady by se to stát nemohlo.

24.07.2017 09:19:46 | Philogyny1

Proč já to sem dával. Zřejmě si nikdo z vás nedovede představit jaké to je když někdo druhému ubližuje jen proto že ten druhý nevidí.

24.07.2017 09:02:56 | Básník Karel

Kdo neprožije, stěží pochopí mno..
Ale já vím, o čem píšeš..

25.07.2017 00:10:59 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí