Moderní hřbitov?

Moderní hřbitov?

Anotace: Www.zlinskynocnik.cz Moje reakce na článek.

Z posvátného se stal obchod se smrtí? Nemožné? Ale kdeže. Naopak.
Tenhle hřbitov má stát hned vedle nemocnice a má být s ní dokonce propojen. 

S drony na dálkové ovládání, které budou spouštět nebožtíky do minibagrem vyhrabaných hrobů. 
S 3D tiskárnou, co bude tisknout náhrobky všeho druhu.
Magneťákem, co bez kněze přehraje pozůstalým proslov. 
S webkamerou, co vidí na hrob.
Do nebe bijící je ovšem výpočet toho frajera architekta, který lidem slibuje, že vítr bude foukat od krematoria k obydlím jen 4 měsíce do roka, hlavně v létě.

Z krásně urnového háje, to snad ne. 

Tady se nabízí říct "Běžte do háje!"
Tak to je teda masakr. A námět na nový hororový film. Pacienti třeste se a nechoďte se k nám léčit, teď je nebo bude ekonomická krize.

Budou teď vyvážet umrlce. 

Protože se pojišťovny zdráhají proplácet léčebné úkony.
Všude se prosí o peníze pro nemocné lidi, kteří potřebují pomoc, ať rehabilitaci, náklady na léčení, umístění v různých rehabilitačních centrech aj.
Prosí se o pomoc na ulici, v televizi, společenských akcích, koncertech...
Pojišťovny dělají mrtvého brouka, stát to toleruje.

Do nemocnice sice jde člověk už nemocný, ale pořád s nadějí. A tohle by měli vidět pacienti z oken?
Po psychologické stránce to určitě nikomu nepřispěje. Ani obyvatelům, kterým bude kremace probíhat skoro za okny.
Kalkulovat s procenty úmrtí, říct, že polovina pacientů v nemocnici stejně umře. Tak proč neušetrit na nákladech?

Takový projekt je bezostyšný.
Z mého pohledu chce někdo změnit tradiční způsoby věřících!!!
Vidím v tom daleko víc.
Radní si už po celé republice, možná i EU nevědí rady s úmrtími, ke kterým se žádná rodina nepřihlásí?
Pouhá kremace jsou náklady, že jo.

Může to být objednávka odjinud, kdo ví,  do karet nikomu nevidíme.
Kdo chce moderní hřbitovy za x miliónů korun?

Hřbitov by měl být posvátný, stejně jako kostel - prostý, čistý, postavený na důvěře a samotě, na klidném místě, jedno kdo tam bude pohřbený, bohatý nebo chudý.
Na místě, kde se "nežije". 

Napadají mě otázky, byla to něčí objednávka? Tak odporný byznys? Pračka peněz? 

Přesně jsou to jen dohady, ale přece.

Autor Isla, 02.11.2019
Přečteno 254x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je kruté.Hřbitov by měl být posvátný, kde pozůstalí ,,hovoří" se svými blízkými.
Co jsou to za lidi? Peníze..peníze...nic jiného je nezjímá.

14.08.2020 22:59:43 | Jaruška

Ano když jsem to četla, taky jsem šla do vývrtky. Hrůza ani nevím, jak to dopadlo :(

16.08.2020 23:32:35 | Isla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí