Život je radost

Život je radost

Anotace: Život není vyhýbání se smrti.

Podle mého názoru naprostá většina zdravých lidí tuto epidemii přežije. Nebezpečí hrozí lidem, kteří jsou chronicky nemocní. Většina nemocí je ale psychosomatická.
Karanténa chrání především ty ohrožené, tedy chronicky nemocné. Odolná většina populace by možná karanténu nepotřebovala.
Pozornost společnosti je věnována lidem neodolným, nemocným. Na to, aby byli udrženi při životě, lidstvo vynakládá velkou obéť.
Smrt je něco, co nás nenechává klidnými. Jisté procento lidí zemře a svět se vyděsí. Lidstvo kvůli smrti s kvůli ohrožení smrtí zapomene na život, má pozornost na mrtvých tělech a na rakvích. Žije se, aby se neumřelo.
Nemocní a mrtví jsou středem pozornosti. Život je pak zmrzačen, redukován na vyhýbání se smrti.
Přísahám, že smrt nepřeji nikomu, všem vám přeji bohatý, pestrý a radostný život.
Nebojte se a pokud byste se nakazili, uzdravte se.

Autor Tomas, 04.04.2020
Přečteno 299x
Tipy 2
Poslední tipující: Dobrodějka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jako člověk s mrtvou energií - chronicky i psychicky nemocná starší osoba - Tě zdravím a posílám srdečné pozdravy z Plavče cink cink Mladý básníku :-))

05.04.2020 10:17:11 | Iva Husárková

Omlouvám se, ale tvému komentárři úplně nerozumím. Asi jak jsem mladej, tak jsem blbej. Můžeš mi to, prosím, vysvětlit?
Tomas

05.04.2020 11:05:12 | Tomas

děkuji Ewonovi že již vše vysvětlil za mě :-)) reagovala jsem na Mladého básníka :-)) děkuji Tomasi za Tvůj dotaz snad je to pochopitelné :-))

10.04.2020 07:49:37 | Iva Husárková

myslím, že Iva chtěla reagovat na mladého básníka. ta teorie je trochu šílená. S největší pravděpodobností jsou lidí, kteří chtějí žít a umřou na koronu a kteří nechtějí žít a neumřou na koronu.
Mimochodem, jak chcete definovat "mrtvou" energii. Dokážete určit kdo ji má a kdo ne? Podle čeho?

05.04.2020 11:48:00 | ewon

Tahle teorie není z mojí hlavy, šílená je, ale většina bláznů v historii měla pravdu a dokázala obrátit svět vzhůru nohama. A samozřejmě je to jen k zamyšlení - co já osobně vyzařuji, jak na druhé lidi působím, jak se sám v sobě cítím, mám se rád? Definice poskytnout nemohu, každý si musí "navnímat" a pojmenovat sám.

Někdy je to tak, že sice žijeme, ale uvnitř jsme mrtví a vir nebo jakákoli jiná nemoc, nás sní. Otázka je, jestli odpovědi hledáš tak, aby uspokojily tvé racionální myšlení nebo přijímáš i odpovědi, které nejsou rozumem uchopitelné.

05.04.2020 12:02:30 | MLADÝ BÁSNÍK

btw. tohle už je komentační průjem, ale kdybych tvrdil, že nejlepší prevencí koronaviru je chodit nahej po Václaváku - budu bláznem v historii, který má pravdu? Neřekl bych...

05.04.2020 19:34:56 | ewon

no rozumem neuchopitelné věci jsou buď moc složité, nebo to jsou blbosti. Moje nejracionálnější myšlenka je, že lidi jsou iracionální. :-)
Já teďka viděl jmenuju se Earl - tornádo tam na někoho fouklo Bibli, a prej že to je znamení - a Krabák říkal, ne to jen ve stresu - hergot nepamatuju si to... - lidi přisuzujou význam náhodnejm událostem...
Moje argumentace spočívá čistě jen v tom, aby někoho nezabila blbost. Ale říkejte to lidem, co se snažej dokázat, že země je placatá. :)
Btw. ani ti nepřisuzuju, že bys tomu fanaticky věřil ani neříkám, že na tom něco bejt nemůže... Ale obecně je to spíš blbost. Podobná věc jde např. říct např. o rakovině, nebo ne? (a vlastně tak nějak o všem :-)

05.04.2020 19:33:26 | ewon

Nemůžu si tady dělat patent na rozum... Ano, karanténa je v první řadě pro starší lidi, ale druhotně i pro ostatní. V případě, že by kolabovali nemocnice. Následující chaos by patrně taky nebyl příjemný. (I když teda nic takového nepozoruju). Dřívější moc na lidský život více méně kašlala. Tím myslím tak 200 let zpátky a možná více. Samozřejmě i neznalost hrála svoji roli.

04.04.2020 18:39:26 | ewon

Někde jsem četl, že virus ohrozí jen ty, kteří v sobě mají mrtvou energii. Nechtějí žít, nemají naději a v život v podstatě už nevěří. Život jim nedává smysl, virus je vnitřně rozloží a umřou.

Je to samozřejmě jen teorie, ale k zamyšlení rozhodně je. Nebát se žít!

04.04.2020 14:37:32 | MLADÝ BÁSNÍK

To jsem také četla. Tak šup, radovat se ze života a vynaložit energii pro nějakou tu radost.

04.04.2020 18:41:34 | Dobrodějka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí