STRESS

STRESS

Anotace: Co k tomu dodat. Není to ještě hotové, ale i tak jsem to chtěl sdílet. Děkuji

Stress
Co to vlastně je? Je zdraví prospěšný a nebo ne?
Co ho způsobuje a tvaruje, jen naše mysl rozhoduje co pozře a vpustí do sebe.
Skutečné nebezpečí je opravdový stress, ale já mluvím o jiném, když naše představy o sobě jsou větší než zvládneme. Pak ten stress co vlastně vytváříme nedělá dobře nám a není prospěšný člověku sám.

Když tu sedím a píšu tohle tak hlavu mám jak balon, a jediný způsob jak to dostat ven je tímto psaním jen.

Co tedy dělat mám? Má představa o mně je taková, že jsem superman a zvládnu vše sám.

Očividně se pletu a do koutu se zaháním dál. Co je tedy lepší dělat? Menší o sobě představy mít a cíle plnit, nebo jen ty nejlepší představy......

Možná mi někdo pomůže?
Autor onlysource96, 18.04.2022
Přečteno 155x
Tipy 3
Poslední tipující: Sonador, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

člověk se má mít, především rád a být k sobě laskavý, stejně jako k druhým... a na to ostatní stačí otřepané - dělat věci tak, jak právě v tu chvíli, nejlépe dovedu;)

19.04.2022 08:58:29 | Sonador

Já to dělám tak. Začnu pomalu dýchat.Počkám a jdu na to znovu.
Stres u mě vyvolává koktání. Učím se s tím od dětství pracovat a nestydím se za to.Nezávidím těm, kteří mluví plynule, prostě se přijmu taková jaká jsem a když se mi někdo směje, vím, že i on není dokonalý.

19.04.2022 06:05:25 | mkinka

nerealistické očekávání od sebe sama může udělat paseku. Vybalancovat co je moc a co málo sám neumím... a nakonec co vlastně od sebe chtít, žejo. :)

19.04.2022 01:43:26 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí