Jak přežít/prožít léto

Jak přežít/prožít léto

Anotace: ...

Koumám jak sportovně prožít, nebo spíš přežít to letošní léto. V rámci očekávání jeho nevídaně horké verze, jsem si už v předstihu koupil nový triko. Takový to ultra-tenký, potu-zbavující, nic-nevážící, klima-cooling-super-dry-hyper-breath cosi… pochopitelně v barvě bílé. V Bílé nejen kvůli teoretickým šancím na sluno-reflexi, ale taky mi připadá, že ten můj současnej černobílej sport-vohoz krásně ladí - s přítomností. No ale od filozofování zpět k věci, tedy k tomu pře/prožívacímu problému. Dneska je trendy něco obíhat, obcházet, přelízat, což je všechno určitě moc fajn, ale jaksi to neřeší tu tepelnou vadu letních dní. A tak mě napadlo, že by se to vedro asi mělo kompenzovat vodou, zkrátka že by se dalo něco obeplavat. Třeba Seč. Tu mám nejblíž. Ono se to nezdá, ale nějakej ten kiláček to po jejím obvodu hodí, pochopitelně záleží na stavu nadržení. Ideální okamžik už jsem prošvihnul, ale čím dřív, tím líp!  Nevím teda, jestli se smí plavat až k hrázi. Ne, na vodníky - a bohužel už ani na vodní panny - fakt nevěřím, ale na nějaký urputný záchranáře, pomahače a chrániče, či jiný striktní vymahače zákazů, v takovým tom nekompromisně blížícím se rychlo-člunu, jo. No nad tou mini zkratkou u hráze by se snad dalo i trochu přimhouřit oko, páč i s ní by se nic zásadního ze vzdálenosti neztratilo, že jo.

Takže dost bylo nudy! Jdu si koupit plavky, omrknu bazoš, jestli se někdo náhodou nezbavuje plováku, to abych byl alespoň trochu viditelnej, a co nevidět se na ni vrhnu. S nápady je to jako s přehradami, nadržení je třeba využít – hned!

 

Na startu

Autor Luky-33, 18.07.2023
Přečteno 124x
Tipy 4
Poslední tipující: ukrytá v máku, jitoush, mkinka, Marten
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý nápad, jak řešit horký letní dny a ještě pro sebe něco udělat :)). Obdiv!
Ať Ti to vyjde...a ať pořídíš superhezký plavky :D!

18.07.2023 23:31:13 | ukrytá v máku

Dík. Superhezký plavky mě baví :D, prostě jsem po nějakých v obchodě sáhnul, snažil jsem se tam moc nezdržovat a spíš jít na věc. Od jistý doby už plavky nosím dost nerad, je v nich akorát kosa. ;-)

19.07.2023 11:17:46 | Luky-33

Chápu...nakupování nebude úplně Tvůj koníček :D.
Plavky jsou občas na obtíž...ale většinou to nejde jinak :D.

19.07.2023 22:20:35 | ukrytá v máku

No to jako vůbec, nesnáším nakupování, prostě plavky... viz startovní foto.

24.07.2023 14:53:19 | Luky-33

Účel splní a to je hlavní :))!
A náhodou...nejsou vůbec špatný :)!

26.07.2023 22:24:02 | ukrytá v máku

:D Boratky to nejsou, ale pobavit minimálně jednu čtenářku se povedlo, takže fajn. :-)

26.07.2023 23:14:14 | Luky-33

:))!

03.08.2023 21:52:59 | ukrytá v máku

.......https://www.youtube.com/watch?v=iOLG2Y0FMV8

....Ji./úsměv/.............užij si to.....plavu si ani nevím jak...to mi hnedle naskočilo...

18.07.2023 19:53:23 | jitoush

Dík, užívám. Včera to šlo, akorát jsem podcenil jisté maličkosti a díky tomu skončil s lehkýma odřeninama. Na píští etapu už půjdu mazaně. ;-)

19.07.2023 11:33:37 | Luky-33

...jo plovat je nápad dobrej...;-)plovák sice nápadnej...ale je to jistota...na dlouhé plováni.

18.07.2023 17:01:12 | Marten

Nakonec jsem měl doprovod na paddleboardu, první etapu jsem zakončil po 5,5 km, dostal jsem křeč do lýtka přesně v místě, kde jsem to už plánoval zakončit. Nemám ambice a asi ani formu to obeplavat najednou, ale tak na dvakrát maximálně na třikrát.

19.07.2023 11:25:42 | Luky-33

...já Seč neznám, ale podle fotek fakt dlouhá voda...tak at se daří....bez křeči.

19.07.2023 20:34:17 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí