Zdravotní teror

Zdravotní teror

Když jsem byl malý, maminka mi říkala, abych si myl ruce. Tato činnost mi zůstala dodnes, jako dobrý zvyk. Dnes, v době, kdy se světem šíří viry častěji, mi to slouží k ochraně imunity. Nesmí se to však přehánět. Nemyslím tím mytí rukou, ale ochranu imunity.
V pozdější době mě provázely a spíše obtěžovaly reklamy, na hubnutí, doplňkovou stravu a nejvíc různé doporučení a zjištění. Pijte mléko, je zdravé. Nepijte mléko, obsahuje to a to. Jezte více masa, budete silní. Nejezte maso, není to přirozené. Držte naší dietu. Nedržte dietu, ale cvičte. O vegetariánech a veganech radši mluvit nebudu, protože to je na článek sám o sobě. Všechny tyto mé životní zážitky považuji za zdravotní teror.
Dnešní doba je neklidná. Když si otevřete kterýkoliv mediální přístroj, hrne se na vás zdravotní teror. Jezte více ovoce… Kupte si vitamíny… Nesmíte dýchat na lidi… Musíte nosit roušku… Musíte se testovat… Musíte se očkovat… Nesmíte cestovat… Nesmíte do restaurace… (Všimněte si, že všechny reklamy nedoporučují, ale přikazují.)
Každý, kdo vám takové nařízení a doporučení zadává, je zdravotní terorista, ať to dělá z důvodu finančního, či z důvodu zvýšení svého ega. Nejhorší jsou však ti, co to myslí upřímně. Ti vám otráví život dokonale. Jak se říká, každý dobrý skutek by měl být po zásluze potrestán.
Vláda to nemá lehké. Ovšem každý, kdo do vlády vstoupil, s tím musel počítat. Proč se tedy všichni diví, že vládnoucí teroristé nařizují, a zakazují? Víme, že ze zdravotnictví většina profituje. Ať je to přímým nákupem akcií firem vyrábějící testy, roušky, vakcíny, nebo reklamou, obsahující zdravotní terorizmus. Oni nemají zájem o ukončení tohoto stavu, z důvodu svých vysokých příjmů.
Máme nějakou šanci se bránit? Asi ano, ale ta šance je velice malá, protože většina lidí se nákazy zbytečně bojí. Zkusme však nepodlehnout fikci pandemie a přemýšlet reálně: Co je pandemie? Pandemie je epidemie velkého rozsahu, zasahující více kontinentů. Jestliže je v našem státě denně sto, dvě stě, či tři sta nakažených, je to pandemie? Určitě ne. Pandemie skončila a nikdo to nepřizná. Každý, kdo zneužívá toto označení pro dnešní dobu, by měl být souzen za šíření poplašné zprávy. V případě vysokých politických špiček bych souhlasil s variantou defenestrace. Ze zkušenosti však víme, že koho vyhodíme oknem, vrátí se dveřmi.
V neposlední řadě je svoboda. Zakazují to, či ono s výmluvou na pandemii. Každý člověk by si však měl uvědomit, že jejich zákazy jsou protiprávní. Kdy se zákazy hodlají přestat? Nese jim to peníze, proč by přestávali? Doufají, že časem národ otupí a přijme jejich podmínky, jako normální. To by se však nemělo stát. Tenhle zdravotní terorizmus je nenápadné znásilňování národa. Braňme se a nebuďme slepí a hluší.

Nevadí mi, že se v médiích předhánějí blbové svými projevy. Vadí mi, že se nakazí denně cca 200 lidí chřipkou jistého typu a vláda využívá tuto rádoby pandemii ke svým politickým cílům. Zneužívají strach lidí a měli by za to pykat. Kdo je dá k soudu za šíření poplašných zpráv a zneužívání státní moci? Uvolňováním restrikcí si nikdo ani nevšimne, že nám tu potají zůstanou určitá opatření, která omezují osobní svobody. Není čas na defenestraci?
Autor Stráca, 28.04.2024
Přečteno 39x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Otázka 1
Nezodpovědní turisté neexistují. Existuje jen vláda, která nezodpovědně nezasáhne včas a neuzavře hranice.
Otázka 2
Životy se nedají zaplatit.
Otázka 3
Každý lidský život stojí za jakékoli omezení

28.04.2024 21:07:02 | Stráca

Kdo dá k soudu nezodpovědný turisty, který tu ten jistý druh chřipky vědomě rozšířili? Kdo zaplatí za zbytečně ztracené životy? Kdo řekne pozůstalým, že omezení svobody nestojí za lidský život?

28.04.2024 09:48:16 | Chane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí