Víte, že...

Víte, že...

 

Víte, že...

 

Ve městech Beneluxu a jinde v EU je již přes 50 procent obyvatelstva migrantů? My se k nim brzy přidáme. Nelíbí se vám to? Pak již je pozdě... Nikdo s tím nic neudělal. Mlčeli jsme. Samozřejmě jsou většinou nepracující, ale překvapivě bohatí... Kdo je platí? Najděte si to, pokud vás to zajímá. Kde žijí a proč sem přišli? ...A když ne, tak to zjistíte za pár let na vlastní kůži.


Až křesťany a nevěřící budou konvertovat na kolenou s pistolí u hlavy, vzpomenete si na ty, kteří o tom někdy mluvili. To je asi stejná demokracie jako ta, za kterou bojovali naši předci. Nelíbí se vám to? Smůla. Mlčeli jste a přihlíželi s rukama v klíně jako kdysi. Jiná jména, stejné zájmy, rody a účel. Neznalost neomlouvá. Informací je stále dost. Stačí jen hledat a přemýšlet, což mnozí nedělají nebo jen nechtějí.


Asi už nikdy nevystrčíme hlavu ze zadku západu, který nás ovládá a dělá z nás blbce s přestávkami už přes sto let všude po světě. Politika je jasná... Svoboda nesmí být! Schvalování násilí a překrucování toho, co je, již překračuje všechny meze. Stačí se podívat, jak hlasují naši zástupci v OSN a v EU. Blbce a zločince nedělají jen ze sebe, ale vlastně z nás všech. 

 

Nikdy nezapomeňte na to, že svět řídí na určité úrovni jisté společnosti. Je to všechno po eony propleteno a propojeno. Každý, kdo dosáhl jistého vlivu se s nimi jistě setkal. Jsou všude a kontrolují každý aspekt našich životů. Když nejste s nimi, tak musíte alespoň držet hubu, krok a zákryt. Nevyčnívat. Jinak sbohem a šáteček nejen pro vás. Rádi dávají vědět, že mají nad lidmi moc, ale tu moc jim dáváme my sami. Nikdo jiný.


Až přijde další nesmyslný lockdown čehokoliv (od prdění krav...až po další nějakou chřipku), vzpomeňte si, jestli kdysi dávno před rokem 89 něco takového vůbec bylo možné... Ovoce ze zahraničí je stejně hnusný a jedovatý. O hajzlpapíru ani nemluvě. Stálo to za to? Opravdu? 


Všechno SMART je navrženo tak, aby sbíralo o vás informace. Úplně všechno. Myslíte, že vás nesleduje televize, auto, žárovka, nabíječka, hračka nebo pračka? Pak jste na omylu. Prostě to tak je již roky. Nevadí vám to? Pak jste divní. A až jednou budete mít na auto malou pojistku, tak se nedivte, že UI vás vyhodnotí jako nežádoucího a nezabrání nehodě, i když již roky je to možné. Přece Premium funkce mají vždy přednost! Lidé umírají a budou umírat zbytečně. Je to přeci tak navrženo. Je nás moc, pamatujte. Byli jsme varováni! Lidský život nemá žádnou hodnotu. Jsme jen pořadové číslo. Nic víc.


Nelíbí se vám to? Můžete zkusit eutanázii. Nemusíte trpět! Být přítěží pro vaše okolí. To je stanovisko již mnoha institucí a států, které na nás dohlíží, abychom se měli všichni lépe. Bude to brzo in a vaši blízcí dostanou nějaké ty bodíky do hry. Můžete svoje ostatky dát do vody a jiní je vypijí jako se to již praktikuje nějakou dobu na druhé straně světa. Mňam, co? Tak si taky nekupujte pečivo, kam se ty ostatky přidávají. Hřbitovy jsou drahý a malý. Hlavně, že zakazují klasický vývar z kostí. Proč se do pečiva dávají brambory místo obilovin a mnoho dalších divných věcí... Nikdo nic neříká? Proč se o tom všem nikde nepíše a neřeší se to, kam jsme to dopracovali...

 

Co by řekli naši prapředci? Pochválili by nás? Byli by hrdí? To je opět otázka na každého z nás. Jestli můžeme být spokojeni sami se sebou. S tím, co jsme dokázali a co ne. Co se teď kolem nás děje. Kým jsme se stali. Co jsme to dopustili...

 

...Tento nový film brzy ve vašich životech...

 

Autor Penemue, 23.05.2024
Přečteno 181x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lidé jsou dnes stále více zavaleni tolika informacemi, aby si neuvědomovali že neznají ty důležité. Ty ani nejsou pro veřejnost...

23.05.2024 12:04:58 | Lighter

je to záměr a pracují s ní dlouhou dobu, aby k té pravdě nevedla lehká cesta :)

24.05.2024 07:59:23 | Penemue

Ekonomický zisk globál.firem je nadřazen nějaké pravdě...Demokracie je nefunkční zbyrokratizovaná fraška pro ovčany, ve skutečnosti se rozhoduje o ekonomice jinde. A lidé jako lidské zdroje jsou až na posledním místě, tohle je kapitalismus...

24.05.2024 12:02:30 | Lighter

spíše k jisté agendě. Neboj, přijdou stroje. Každý ovčan, když bude mít credit, aby si jich hafo nakoupil a budou dělat za něj, budou za ně platit daně a tak, prostě hovna se předají na hovna a zákon padajícího hovna zůstane :) tedy pro ty, co přežijou na jatkách ;)

24.05.2024 12:09:14 | Penemue

Lidé jsou jako zdroje k vymačkání ziskovější než stroje, rodí se jich miliardy a skoro zadarmo; ekonomická migrace přemnožených populací není nic náhodného. A to nevěřím na konspirace, jen na ekonomické globální záměry. :-))

24.05.2024 12:17:17 | Lighter

Až si také lidé připustí, že ekonomika není primární, bude to pak vypadat jinak. Právě když budou za stroje platit daně a tak, budou ziskovější :)

24.05.2024 12:20:01 | Penemue

My máme obrovské štěstí, že ta česká dezinformační scéna nepobrala příliš rozumu a to včetně jejích lídrů. Díky tomu, pro tu inteligentnější většinu, budou tyhle nesmysly vždycky jenom bezvýznamnými plačkami prostoduchých individuí, co se touží zviditelnit, nebo být konečně součástí nějaké party, když všechny dřívější pokusy selhaly...

23.05.2024 06:18:19 | Žluťák

Když myslíš :)

23.05.2024 07:32:26 | Penemue

Já si to myslím taky a ještě si myslím, že by tuhle poplašnou zprávu někteří duševně slabší jedinci mohli brát vážně a hromadně páchat sebevraždy. Jdu si hledat větev.:-)

23.05.2024 09:36:47 | Jiří I.Zahradník

Hoax je třeba také to, že lidé vyhrožují např. sebevraždou ;) Nicméně tento text nenabádá vůbec k ničemu. Na to byl brán důraz. Je to čistě informativní, věc k zamyšlení. Nic víc. To, kdo jak koná...je především jeho věc. Jeho konání pak vypovídá o něm. Toť je celé... Stejně jako díla, tak i komentáře vypovídají o posunech lidské mysli a její úrovni.

23.05.2024 09:47:30 | Penemue

"Můžete zkusit eutanazii" To jako není nabádání k sebevraždě? Jo, je to k zamyšlení... a došel jsem k závěru, že některým lidem napadnul mozek asi nějaký virus.

23.05.2024 10:13:37 | Jiří I.Zahradník

Není, v tom je ta krása. Zde cituji vrcholové politiky a jisté přívržence věcí. Můžete zkusit vyhodit telefon, či neplatit poplatky ČT. Nemusíte slepě věřit všem zprávám v médiích. Můžeš si začadit trávu, snižuje šanci na rakovinu. To podle mě není nabádání. To je právě život :) je na každém, co udělá, tak to tady funguje. Nemusíš komentovat díla, dokonce je nemusíš ani číst. Stále máme na vybranou, ne? :)

23.05.2024 10:29:56 | Penemue

Život je krásný... tak ať nám to dlouho vydrží. Přeji moc pěkný den.

23.05.2024 11:47:06 | Jiří I.Zahradník

Je krásný, to určitě ;)

24.05.2024 07:58:39 | Penemue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí