Já tobě ty mně - Co to k čertu je?!!!!!

Já tobě ty mně - Co to k čertu je?!!!!!

Anotace: Moje reakce na Dáš - dostaneš, téma, co se na fóru furt rozebírá.

Zbláznili jste se, nebo co?! Komu záleží na tom, aby za každou svou báseň dostal plno stovek je nadutý idiot, který neví, co je pravé psaní. To si myslíte, že jste tak skvělí? Ne! Nejste, není nikdo! Všichni jsme jen banda amatérských pisálků a nic víc. Komu je tu těsno, má podle mě jen nosánek nahoru, kdyby totiž ten dotyčný poznal jiné literární servery, tak by přicupital se staženým ocasem zpět na Liter.
Každý se zajímá jen o stovky a o to, kolik jich dostane, ale hlavní smysl psaní všem uniká. Psaní není o tom, být nejlepší a mít jen nejlepší výsledky, psaní je hlavně o tom krásným pocitu, který vás zaplaví, když se díváte, kolik lidí si přečetlo vaši báseň... a že nenapsali koment a nedali 100%, no a? To mi má vadit?
Já nepíšu pro popularitu a stovky, ale píšu, protože mě to baví a naplňuje mě to, a o tom je Liter. Není to server dáš - dostaneš (i když se tak jeví, ale to jen díky nechápavým individuím, co si myslí, jak nejsou skvělí). Je to super server pohodových lidiček, kterej mám ráda a nikdy mi nebude malej, protože vím, jak příšerné a protivné jsou ty ostatní servery.
Tam daleko za hranicemi Literu se básníci dělí jen podle zkratky před jménem. Ten kdo ji má, je king, ostatní jsou odpad, ačkoli jsou lepší než ti kingové, co nepoznají dobrý verš, ani kdyby o něj zakopli. Pomlouvají tam a všichni ostatní jako telata je slepě následují, protože oni mají přece nějakou tu hodnost Mgr.
Tak to tam chodí, takže pokud nadáváte na Liter a věčně si stěžujete, je to jen vaše neznalost. Liter je nejlepší, v tom vás já a Gabrielle Taroka můžeme ujistit.
Takže stovky stranou, úspěch není vše!!!! A už se přestaňtě chovat jako pokrytci, kteří se urazili jen proto, že nemají nejlépe hodnocená díla. Podle mě je to ubohý. A když už chcete něco dokázat, tak se hoďte do soutěže a ne na Liter. Tady se z vás nejlepší básník nestane. Tenhle server je pro zábavu, pro ty, co milují psaní a píšou pro radost. Není pro ambiciózní nabubřelce a literární hovada.
Tím nechci říct, že jste někteří takoví, ale v našich skromných řadách se i takoví najdou, co dají za báseň i šedesátku nebo nulu.
Když už chcete stovky, tak je taky rozdávejte, ale ne všem, jen aby jste si u nich šplhli. Jednejte podle svého nejlepšího úsudku a ne podle snu o slávě. Buďte kamarádi a ne nepřátelé.
Autor Rhiana E. Nebresk, 13.04.2007
Přečteno 506x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tyy jooo, docela ostře.
I když s tebou souhlasím, ale zase na druhou stranu.
Neříkej, že tě nepotěší, když ti někdo napíše kladný koment, nebo když ti někdo tu stovku dá.

05.01.2008 12:38:00 | anti-HERO

Nezbývá, než souhlasit s tím, že hodnocení za hodnocení, ať vysoké za vysoké, nebo naopak nízké za nízké, je kravina.
Nehodnotím proto podle nicku, většina z těch, kterým jsem někam nějaké body hodil, je nemá u všech svých děl, ale jen u těch, která mne fakt oslovila. Když se mi něco líbí, nebojím se to napsat, když mne něco neosloví, přeskočím to a hledám další věci, které by mi něco řekly.
Samozřejmě, když mám někde pochvalné komentíky, jsem rád, když má ale někdo připomínky, ne....ru se z toho. Je to normální, každý má jiný vkus a nemám zapotřebí jej nikomu předělávat a sám sobě něco dokazovat.
Tento článek beru jako pravdivý ... leč snad mírně zbytečný, protože to se systémem zdejšího hodnocení stejně nehne. Ovšem jako apel na svědomí jednoho každého z nás to snad zase úplně zbytečné není. Také bych byl rád, kdyby to přispělo k zamyšlení.

16.08.2007 14:34:00 | Bard

Věci které zvěřejňuji já (kdekoli, nemyslím jen liter) zveřejňuji proto, aby si to ostatní přečetli. Uveřejňuju proto, aby se ti co to čtou zamysleli. Hlavní důvod psaní je v podstatě ten, že cjceš okolí něco říct. Pokud bych nechtěl nic říct, nebudu to psát a zůstane mi to v hlavě...:)

16.08.2007 10:59:00 | Arcanis

Hele legrace je, chtěl jsem ti vlastně na oplátku taky něco pozitivně ohodnotit, no, to si to nejřív přecejen přečtu - říkám si, a zrovna tohle. Teda...propadám se hanbou a samozřejmě ti nic neohodnotím, snad už jen proto že z těch poloidiotů, pisálků, ty si jedna z těch na správném místě. Tedy máš do jisté míry pravdu, jenže, nutno podotknout, liter nám poskytuje právě tu možnost nechat své, možná zbytečně napsané a třeba úplně zcestné dílo ohodnotit ostatnímy. A já, myslím, i když na oplátku, víš jaká je to radost, když ti obrazovka sdělí, že snad někdo je nalazen na tvé vlně...? Tedy, nesouhlasím s tebou v jednom: Hodnoťte! Pokud možno i na oplátku, je to fajn. A za druhé, v tom se myslím shodneme: Liter jsem si vybral jako možnost ukázat to, za co se v mém normálním životě stydím alespoň nějaké části veřejnosti, a za každý koment jsem tímto vděčný. V normálním životě ho nedostávám. V normálním životě ani nepíšu. :-)

27.04.2007 01:39:00 | deus ex machina

Ať tu či onde, všude chleba o dvou kůrkách. Mohu posoudit. Vždyť je to jako v životě, klady i zápory má každý a všechno. Když se mi něco líbí dám sto či osmdesát. Když o něco měné, tak šedesát. Na ostatní nereaguji číselně, ale snažím se povzbudit komentářem. Kdosi se přihlásil, aby mi k jednomu dílku mohl dát nulu a poté se zase odhlásil, nechtěl být zjištěn či čten. A já si říkám: I negativní reklama je reklama... Dobrou noc!

19.04.2007 23:57:00 | Juhunka

oh vidim, ze jsem nasla spriznenou dusi... uz jenom proto 100;)) (ne kvuli podlizacstvi, ale protoze, ac jsem tu kratce, nejak jsem tento popisovany jev zpozorovala)

a myslim si, ze Liter.cz je zcela jiste pratelstejsi nez jiny konkurenkcni nejmenovany server, ktery jsem mela moznost navstvit, a kde si vsichni hrali na velke basniky, jez sezrali vsechnu moudrost sveta:))

19.04.2007 13:07:00 | synthetic darkness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí