Irán a svět.

Irán a svět.

Anotace: Sumit NATO, radar a malý muž v Teheránu. Opět doufám že nezazvoní URNA nabo CIA. Zatím na Guantanámu nehniju. Uvidíme zítra.

Irán a svět

Tak dneska to v Bukurešti vypukne.
Porada zemí NATO !
Půjde o hodně.
Albánci chtějí dovnitř, Chorvati chtějí taky tam, dokonce i Gruzínci netouží po ničem jiném. Ukrajinci do NATO nechtějí, ale jejich vláda ano a tak tam dřív nebo později budou tak zvaně vstoupeni.
To všechno jde mimo nás.
Mi Češi budeme mít v ohni jiné želízko.
Topolánek musí vnutit pod ochranná křídla aliance svoje dílo.
Protiraketový deštník made in USA.
Když to dokáže postaví zelený Bursík své věrné včetně té slavné éterické nejmenované ,,krávy“ do latě a všichni budou demonstrativně hlasovat pro.
Radar je určen pro sledování všech potencionálních nepřátel.
Naším protivníkem není Rusko. Všichni to jednohlasně tvrdí a jelikož se jedná o lidi jistě moudré a pravdomluvné tak je to nepochybně pravda.
Všichni mají jasno.
Štít nás ochrání před KLDR a Iránem.
Představa jak nás ostřeluje raketami KLDR je absolutně mimo jakoukoliv rozumnou úvahu. Nebudu tady rozebírat, že Korejci mají co dělat, aby nevymřeli hlady a těch pár upravených ruských nebo čínských raket do Evropy nikdy nedoletí.
KLDR můžeme opustit a máme tady ten zpropadený Irán samý střed osy zla.
Nejsem ani milovník a ani odpůrce islámu a proto sám sebe považuji za nestranného.
Když se na pro problém podívám očima Evropana je mi jasno.
Prezident Iránu tem malý energický muž si zrovna nebere servítky. Mluví o trochu dříve než myslí, ale to je jeho právo. Tvrdí se, že podporuje teroristy v různých částech světa.
Důkazy chybí !
Pro nás Evropany chybí důvod k ostřejšímu vystoupení proti němu. S výjimkou největší kolonie USA v Evropě Velké Británie by nikdo nešel do války s malým prostořekým Iránčanem.
Amerika to vidí jinak.
Ten hubatý mužík kazí celou koncepci v oblasti.
Irák je okupován.
Afgánistán taky.
V Pákistánu zatím vládne Americká loutka v generálské uniformě.
Jen ten Irán od pádu šacha neposlouchá a své dva miliony barelů ropy denně není ochoten předávat nejlépe zadarmo do nádrží řidičů ve Spojených Státech.
Z pohledu euro-americké civilizace je jasno. Něco by se mělo dělat, ale není v celku jasné co. Čas bomb ještě nenastal a tak budeme jednat a budovat štít.
Pokuste se teď na problém podívat z druhé strany.
Zavřete oči a představte si, že právě vstáváte v prezidentské rezidenci v Teheránu.
Vyjdete na balkon a můžete se rozhlédnout.
Váš pohled se otočí na západ.

Je tam letitý nepřítel Irák nyní okupován cizí mocností.
Za ním se pak jako černý drak zmaru tyčí Izrael.
Po zuby vyzbrojen nejlepšími americkými raketami, tanky a další výzbrojí.
To by ještě nebylo tak nejhorší. Kdesi v poušti mají židé obrovský trumf.
Jaderné zbraně !
Nikdy nepotvrzené, ale ani nedementované. Celý svět o nich ví a nikdo s tím nic nedělá.
Muž v Teheránu se sám sebe ptá:,,Proč oni smí a mi ne ?“
Pohled se pomalu obrací na sever a tam se proti obzoru tyčí monolit Ruska.
Už od dávných časů hledá ruský medvěd přístup k teplému moři.
Ať už tam kdesi daleko ne severu seděl v Kremlu car, bolševik nebo neobolševik nic se nemění.
I když je kolos ochromený zůstává velmi mocný a dobře vyzbrojený.
Zrak našeho muže se otáčí k východu.
Rozhádaný a okupovaný Afghánistán není zajímavý. Jen hory, poušť a zbraně.
Dál na východ je Pákistán a Indie.
Dvě nové jaderné velmoci.
Oni mohli je nikdo nenapadal.
Znovu se ozývá otázka: ,,Proč ?“
Copak se opravdu stačí dát se do služeb Ameriky a cesta k absolutní zbrani je volná ?
Kde jsou Americké zásady ?
Generál služebník a ekonomický tygřík s kastovní společností můžou všechno.
Zrak prezidenta Persie se otáčí na jih.
Vidí poloostrov sedící na ropě.
Pár vyvolených emírů žije v neuvěřitelném bohatství a zbytek obyvatel v neskutečné bídě. Zlodějům se sekají ruce, ženy se kamenují a nesmějí volit, nebo řídit auto.
Američané saudům nadšeně tisknou ruce a rvou jim do kapes peníze.
Jsou tak dobrými a věrnými spojenci, že jejich vztah k demokracii musí jít stranou.
To je nakonec našemu muži jedno. Horší problém je v tom, že ti boháči patří k sunitům.
On vládne šítské zemi. A jak je známo sunité a šíté se nenávidí až ze hrob.
Navíc v Perském zálivu se neustále nachází flotila amerických plavidel a občas sestřelí i civilní letadlo v dopravním koridoru.
Co má náš muž dělat ?
Co byste na jeho místě dělali Vy ?
Já bych se pokusil získat absolutní zbraň za každou cenu.
Ne na útok, ale na obranu.
Zdá se, že ten radar budeme opravdu potřebovat.
Irán není tak zlý, ale mi ho do extrému tlačíme.
Persie buď dosáhne jaderné soběstačnosti nebo zanikne.
Ten malý prostořeký muž nemá na výběr a mi v podstatě také ne.
Autor Tanula, 02.04.2008
Přečteno 379x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ano, zhruba takhle to může být. Zajímavé je, že přímo v Íránu je prezident Ahmadínežád hodně kritizován, protože v době, kdy má jeho země našlápnuto k pořádnému ekonomickému a nezávislému růstu, tak zbytečně provokuje USA a Izrael svými řečmi. V Íránu si spousta lidí říká: Co když je ten Busch opravdu takový idiot, že by sem zaútočil? Asi by to nezvládl, ale rozhodně bi zemi pořádně zbombardoval. Je nutné teď dělat ramena? Stačí čekat.
Stejně tak si nedovedu představit, že by Írán nebo Korea nebo jakákoliv jiná zemička středního východu vzala ty své dvě až tři atomovky a střelila je na USA a pak čekala, jak se USA zachovají. Dalo by se předpokládat, že USA by nelenily a udělaly z celé arabské pouště jedno velké sklo. Stejně tak Izrael.

04.04.2008 06:33:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí