Neonacismus a svět

Neonacismus a svět

Anotace: Demokracie je svatá. Má na ní právo i Daniel Landa. Kdo nesouhlasí v duchu pseudo humanismu tak si lže do kapsy. Snad to někdo pochopí.

Neonacismus a Svět

Celá země je na nohou.
Daniel Landa chce v Moravském národním divadle uvést svoje nové veledílo.
Kdyby šlo o jakoukoliv jinou celebritu byl by to námět jen pro bulvár, ale Landa není jen tak někdo.
Začátkem 90. let působil ve skupině Orlík a to mu asi do smrti vypálilo na čelo cejch nacionalisty, fašisty a dokonce i neonacisty. Výsledek je vidět i nyní po mnoho letech.
Půlka městských a krajských politických nabobů šílí a plive na všechny strany.
Jejich hlavní motto zní: ,,Jak je to možné!“
Chovají se skoro jako major Borůvka ve Škvoreckého Tankovém praporu jen důvěrný dovětek soudruhu jim alespoň zatím chybí.
Oni prostě nechápou, že člověk který před mnoha lety pěl v nacionalisticky naladěné skupině chodí po ulici místo, aby lezl kanály a ještě k tomu chce tyto bohabojné politiky obšťastnit svojí tvorbou.
To je tedy hrůza a drzost přímo nevídaná!
Druhé části politických komediantů je Landa více či méně ukradený, ale mlčet nemůžou. Melou něco o demokracii nebo svobodě a tváří se ustaraně.
Obzvlášť pikantně působí bývalý funkcionář předlistopadové KSČ převlečený do nového dresu v roli ochránce demokracie.
Tomu jeho plamenný projev každý tutově uvěří.
Umělecká obec je vcelku jednotná.
Kritiku díla bývalého nácka berou , jako nepřípustné vměšování do svých práv.
S nadutou arogancí křičí, že o tom co je nebo není umění budou rozhodovat oni a nikdo nemá nárok do toho mluvit.
Každý má tu svojí pravdu a bude ji hájit,až do roztrhání těla.
Já mám pocit, že za fasádou z velkých slov mizí sama podstata problému.
Ten přece není v tom jestli Landa bývalý nácek, pak opěvovatel Karla Kryla a rytíř neotemplářského řádu smí či nesmí uvést své poslední dílo v divadle.
Jádro věci leží v tom co je a co není svoboda.
U nás se v médiích bez rozmyslu mísí pojmy nacista, fašista a nacionalista a všechny takto označené lidi směle házíme do jednoho pytle.
Ten by pak zmanipulovaná část veřejnosti nejraději zavázala a svrhla do vody.
To,ale přece nejde!
To že nacionální socialisté v Německu napáchali strašlivé zločiny nikdo nemůže popřít. Plynové komory jsou varováním pro každého, kdo by o tom začal pochybovat.
Přesto nechci a nemůžu automaticky odsoudit mladé lidi, kteří chtějí vyslovit svůj názor.
Mají na to právo.
Právo demokracie.
Ať už si pro svoje vystoupení vyberou jakýkoliv den , vždy narazí.
V lidských dějinách bylo spácháno tolik zla, že nenajdeš v celém roce jediný okamžik bez hrůz a násilí. Ať už svůj pochod uspořádají kdykoli a kdekoli vždy připadne na nějaké výročí. V Plzni se trefili do dne první deportace židů a všichni mocní této země spustili bubnovou palbu.
Ve chvíli, kdy byla akce zakázána demokracie u nás musela hořce plakat.
V Praze chtěli projít židovským městem.
Jaká to provokace!
To , že tam už dnes žádní židé ve velkém nežijí, nikoho nezajímá.
Jak si vůbec může Čech dovolit projít hlavním městem České republiky?
Sjeli se Židé asi z půlky Evropy, aby jim v tom vlastním tělem bránili .
Úlohu úderníků vzali na sebe jiní
Ty odporné a ohavné nácky načala policie a za nadšeného potlesku davu pak dobila horda hrdinných ochránců svobody , kteří si říkají anarchisté.
V televizi byli vidět záběry ,jak deset ochránců svobody v černém mlátí a kope do jednoho nácka. Ti super demokraté do svého odpůrce svoji vizi chtěli doslova nakopat.
Jak pronikavě ušlechtilé!
Všichni jsou nadšeni nikoho ani nenapadne protestovat.
Anarchisté přece zmařili náckům jejich pochod.
Přeloženo do normální mluvy. Ti v černém znemožnili obyvatelům této země projí t ulicí jejich hlavního města.
Jak vrcholně demokratické!
Teď k tomu míšení pojmů.
Nacionalista a nacista jak podobná slova a jak rozdílná náplň.
Žádný Čech nemůže být nacistou v pravém slova smyslu. Můžeme obdivovat třetí říši Adolfa Hitlera a jeho dílo, ale nikdy se nemůžeme stát její součástí. A to z jednoho prostého důvodu. Vůdce Německa o Čechy nestál. Neměl nás rád a , kdyby ve válce zvítězil čekala by nás deportace a zánik.
To je historický fakt, kdo tvrdí něco jiného tak neví o čem mluví.
Takže český nacista je to samé jako sladká sůl.
Úplný nesmysl!
A co nacionalista?
Podle mého názoru jde o člověka se smyslem pro národní cítění.
Maďarský nacionalista miluje Maďarsko.
Polský pak Polsko.
A Český má rád Českou republiku.
To přece není zločin!
Zda vždy volí přiměřené prostředky je věc druhá, ale zneužít se dá každá idea.
Včerejší boje v Paříži o olympijskou pochodeň to dokazují a to dokonce z více úhlů pohledu. Komunisté v Číně chtějí humanistické ideály starého Řecka proměnit v propagaci svého politického přesvědčení.
A demonstranti chtějí kopanci a ranami pěstí povznést ideály pokory a smíření Tibetského lámaismu.
Je mi z nich špatně od žaludku a Vám třeba taky.
Nevidím nic špatného na heslech ,,Nic než národ“ nebo ,,Čechy Čechům.“
Vždyť i velká část Romů se cítí být Čechy. Což jednoznačně potvrzuje poslední sčítání obyvatel.
Každý Rom, Černoch nebo asiat žijící v České republice může patřit k českému národu.
Na fotbale může skandovat a řvát ,,Kdo neskáče není Čech.“
Nikdo mu v tom nebrání.
Děti Vietnamců se určitě velmi dobře cítí v roli premiantů na Českých školách a nestýská se jim po vzdálené domovině, kdesi v Asii.
Oni už jsou Čechy.
Ať se Vám to líbí nebo ne je to tak.
Je podivné kam jsme došli od Daniela Landy ,ale to nevadí.
Nechme ho nepokoji.
Nechme na pokoji i lidi , kteří volají ,,Nic než národ“ a podobná hesla.
Nechme je na pokoji , tak dlouho dokud nepřekročí hranice zákona. Pak je třeba zasáhnout. Nechme je svobodně vyjadřovat názory.
Nechme je pořádat uzavřené koncerty v restauracích. Nikoho tím neohrožují.
Nechme se inspirovat ve Světě.
Španělé se ve svém nitru usmířili s Frankem a Italové Musoliniho uznávají do dnešních dnů. Nechme zvítězit rozum, je nejvyšší čas.
Autor Tanula, 08.04.2008
Přečteno 508x
Tipy 1
Poslední tipující: Dao de
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím že člověk níže to popsal dosti výstižně, a tak nemá cenu psát snad ani nic dalšího, kdyby se v roce 1646 našlo třeba deset chlápků v modrém, kteří by takhle bránili těm v rudých barvách, možná jsme tu nemuseli mít komunismus a přes 40 let úpadku, politických procesů, vražd a dalšího svinstva...

09.04.2008 12:37:00 | Doki

Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi... Ztotožňuji se s tímto příslovím. Heslo "nic než národ" není pro každého, ale pro toho, kdo pod českým národem vidí i ty Vietnamce a Romy. Lidé, kteří na svých stránkách mluví o "Asijské infekci", nebo o "světovém źidovském spiknutí", ti nemají nárok na vyslovování provokativních názorů.
Něco jiného je Tanula - liberál a něco jiného je skin, který nejprve vystřelil do davu plynovou pistolí a pak se strašně divil, že se na něj všichni vrhli. A to měl jediné štěstí, že nikoho neporanil, protože jinak ho tam ukopali.
Slůvko NÁROD je hezká věc, pokud ho vyslovoval Masaryk a Palacký, protože pro ně to neznamenalo nějakou bílou nebo intelektuální elitu. Pro ně to znamenalo všechny obyvatele české kotliny včetně Sudetských němců.

Něco jiného je poučený Landa, který ze svého života nakonec dokázal vyvodit správné závěry a dneska je svou minulostí pronásledován. Jemu není upíráno vlastenectví a právo na vroucí zájem o český národ. A něco jiného je systém, který by rád zotročil tu slabší půlku této země ve smyslu ideje, která zabila opravdu hodně lidí.

Když jsem byl ještě na střední škole, mohl jsem si v hodinách technického kreslení, když se zkoušelo číst. Prostě jsem si při hodině vytáhl román a dokud učitel zkoušel, četl jsem si. Směl jsem to proto, že jsem učivo zvládal bez problémů, nedělal jsem potíže a zkoušet mě nemělo smysl, protože to bylo vždycky za 1. A když jsem se někdy nepřipravil, nevadilo to, stejně už mi nadržovali.
Hesla o svobodě jsou pro ty, kteří dovedou svobodu používat a jsou na ni dostatečně vyzrálí. Těm pak může být dovoleno víc. Ale ti, co ve jménu svobody chtějí zřídit otroctví pod modernějším názvem, ti nemají žádné právo na výhody plynoucí z této svobody. Ani svobodné vyjádření, ani pochody, ani heslo "nic než národ".

09.04.2008 08:46:00 | Daniel S.

ano většina zatím nepřekračuje hranice zákona jak jsi říkal...hloupoučcí jedinci sice občas,ale to je vedlejší.všude někdo něco uděla jinak než se má a neplatí to jen pro neon..pokud sledujete situace,je to pořád jen jakási exibice...nic než ukázka kolik koho je..to že někdo nemá rád někoho je hezké,má právo mít na to názor,ale pokud začne něco proti tomu dělat je to problém.takže pokud vidíte pochody a pokud vidíte že se to začne mlátit,pak je to přeci to samé jako když se mlátí fanoušci při sportu.nejde jim ani o smyl proč se rvou.prostě mají potřebu se prát.

a ještě k Daníkovy...myslím že stále dává dosti velký vzor v okolních neo...nemyslím že je to zrovna 2x správné.

09.04.2008 08:26:00 | Tomama

Každá z těch stran je příliš extrémní
Na tvé úvaze je krásně vidět, jak je hloupé budovat hrdost ke státu, něco tak relativního. Kde jsou hranice, kdo je čech a kdo ne
Za toleranci + ;)

08.04.2008 20:25:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí