Olympiáda v Čině je životu nebezpečná

Olympiáda v Čině je životu nebezpečná

Anotace: Olympiáda v Čině je životu nebezpečná

Kdyby můj hlas měl říci olympiádě v Čině ano či ne, řekl bych jednoznačné NE! A proč? Protože jsem si všiml čínské mentality, která je naprosto odlišná od evropské potažmo světové. A tento dosti velký rozdíl nemůže, a nikdy nebude, dělat dobro. Jejich stranění okolnímu světu, jak tomu bylo ve středověku, ještě úplně nevymizelo. Pár mých přátel navštívili osobně Čínu, a všichni se jednohlasně shodují na tom, že se k ním chovali jako k „cizím“. Do jedné restaurace je dokonce ani nechtěli pustit. A teď si představte, že by k ním přejeli miliony těchto „cizích“ lidí. Jak by se k ním asi chovali? Přetvařovali by se? Kdeže! Vypukl by konflikt. A jednalo by se o světovou smetánku lidí, tak by to byl konflikt světový. Taková 3. světová válka. A to si při dnešních technologii zbraní nemůžeme dovolit. A taky, v Číně, jakožto zemi komunistické, by onu olympiádu měl pod palcem vůdce, a copak si nikdo nevzpomíná, jak tomu bylo v Německu za doby Hitlera? Já to tedy vím! Nic pěkného. Proto to jasné NE!
Autor James Tony, 20.04.2008
Přečteno 362x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, já četla Nostradamovo proroctví a i když těmhle věcem zas až tak nevěřím, tak o olympiádě v Číně se tam psalo a ještě něco ve smyslu atomových bomb, no, nevím, nechci se odvolávat na nějaké věštby.
Ale taky nejsem zrovna odvázaná z toho, že OH se mají konat u žluťásků.

08.06.2008 14:09:00 | Grafomanická MIA

no, ono to bylo jako téma v jedné literární soutěži, tak proto jsem o tomhle psal.

možná se pletu, ale z vyprávění lidí co tam byli a z mého úsudku je to takhle. sry

21.04.2008 17:49:00 | James Tony

poslední dobou je to tu samý čínostrašpytel ;) , měli bychom se bát především sami sebe, poslouchej se jak uvažuješ ;) , já cítím nebezpečí jen z tebe

Sám (sama) se bojíš a divíš se, že by tě hned nevzali mezi sebe? A ty ano? Podle toho, jak píšeš asi ne. A, že jsou uzavření, jen ať jsou, kvůli jejich unikátní kultuře to bude jen dobře.
Každý má jiný názor, já znám lidi, kteří říkají pravý opak. Komu tedy věřit? Asi tomu, komu se ti hodí
Tento rok se tam pojedu podívat, tak dám potom vědět.

21.04.2008 11:19:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí