Gipsy.cz a Jiří Čunek

Gipsy.cz a Jiří Čunek

Anotace: Mám právo na svůj názor nebo ne. Snad to není to poslední co mi bylo dovoleno napsat. Nu což.

Gipsy.cz a Jiří Čunek

Mladá fronta dnes na své titulní straně uveřejnila článek ,,Gipsy.cz odtajnili hudební bajku o Čunkovi.“
Stalo se ve čtvrtek 22.5.2008.
Čtu ten rádoby vtipný článek a žasnu.
Radoslav ,,Gipsy“ Banga je doslova pobouřen, jak Čunek zneužívá sociální dávky.
Ta představa stojícího Čunka ve frontě na sociálce je opravdu pikantní. V tom mají naši romští muzikanti bezesporu pravdu.
Ale popustíme uzdu fantazie a uvidíme i další pozoruhodné věci.
Je docela možné, že ten zlotr Čunek ve frontě potkal známou romskou pěvkyni korpulentní postavy Bílou (prosím nezaměňovat se stavicí Lucií) nebo redaktora ČT Giňu. I oni ke svým vysokým příjmům s klidem a rutinou čerpali sociální dávky. Pěvkyně s vysokými honoráři lkala do kamery, že neměla tušení o svém nezákonném počínání.
Ona přece neudělala nic zlého.
Gadžové dávali a ona brala.
Tak to musí být.
Ale zpátky do reality.
Je možné, že vše je úplně jinak. Třeba Čunek dostával přídavky poštovní složenkou a pak naše romské spoluobčany ani nepotkal.
Je nutné hledat jiný zdroj inspirace.
Navrhuji panu Bangovi, aby se šel podívat na místa, kde se sociální dávky vyplácejí.
Jistě uvidí tam řadu utahaných maminek ať už z majoritního etnika nebo z romského etnika, které nemají na vybranou a stát jim musí pomoci.
To je správné.
Ale uvidí i mladé muže, výhradně Romy , kteří přijedou v silných sportovních vozech. Zastaví na zákazu stání a pomalým krokem oděni do značkového oblečení dojdou pro ,,své“ peníze.
Oni nikdy nepracovali a pracovat nebudou. Přesto mají plné kapsy peněz a ta obálka ze sociálky je jen malinké přilepšení.
To je ale námět na bajku pro kapelu Gipsy.cz co říkáte.
Další z muzikantů pan Lavička je pohoršen tím , že zlotr nectí desatero.
Jemu se prostě nezdá, že se jím řídí.
Pominu úroveň ukázky textu písně, nejsem znalec a nevím jak by taková píseň měla vypadat to klidně přenechám povolaným a kvalifikovaným.
Jenom bych chtěl vědět zda hoši z Gipsy.cz budou schopni vyjmenovat zásady dané desaterem.
Dost o tom pochybuji, ale pokud se mílím rád se jim předem omlouvám.
Pokud se nemýlím, tak nám chlapci repují o něčem čemu nerozumí a co nechápou.
V textu to zní velmi dobře, ale nic to nikomu neříká.
Romští hudebníci by si mohli připomenout i další citát z bible: ,,Kdo je bez viny ať hodí kamenem“.
Tak daleko oni určitě nepůjdou.
Mohli by si třeba vzpomenout na určitě hodného Roma, který kluky z děcáků vybavil nůžkami a odvezl je k jedné staré ženě. Tu pak ty čisté duše ubodali a pár korun co ukradli předali svému milému průvodci.
Hned dvě zásady desatera byli pošlapány.
1. Nezabiješ.
2. Nepokradeš.
Tak co na to říkáte pánové, ze skupiny Gipsy.cz?

Moc se mi také líbí úplně nové slovo: ,,načuknovat.“
Je vidět, že i romské etnikum umí přispět výrazně k rozvoji českého jazyka.
Jen mi úplně není jasný význam.
Možná si ,,načunkoval“ ten Rom, který z památníku v Terezíně olámal destičky se jmény obětí?
Pokud je můj výklad správný , tak ten si ,,načunkoval“ opravdu pořádně.
Jeho soukmenovci si pak musí ,,načunkovat“ v menších částkách,ale o to častěji.
Zeptejte se jakékoliv prodavačky ve městě, kde žije romská menšina, kdy a kým byla naposledy okradena.
Z 90% Vám řekne, že nedávno a Romem.
Ty ženské za pultem berou nejmíň v celé zemi a ještě musí platit to co nejsou schopné ubránit s nasazením vlastního života.
Dovoluji si proto navrhnout ,aby se romský novotvar ,,načunkovat“ použil jako označení krádeží Romů v maloobchodech.
Statistiky policie se zpřehlední.
Bude v nich třeba 150 případů a krádeží a 149 případů ,,načunkování“.
Pevně doufám, že hoši z Gipsy.cz budou souhlasit. Jiřího Čunka se ptát ani nebudeme je to přece lump.
Banga to ví a Lavička taky a proto o tom nikdo nesmí pochybovat.
Závěrem bych chtěl dodat ještě toto.
Když teď napíšu, že Rom je zloděj!!!
Budu demagog a lhář.
Každý Rom není zloděj. To je prostě neoddiskutovatelný fakt.
Ale když romští muzikanti napíší hanlivé texty o Čunkovi, který nikdy nebyl ani souzen je vše v pořádku.
Gipsy.cz dokáží nahradit prokurátora, soudce i kata a to jedním vrzem.
A mi okolo se jen chechtáme těm veselým textům.
Mám strach, aby nás smích nepřešel a to hodně brzy.
Dneska Čunek zítra třeba Vy.

P.S. Ještě , že nežijeme ve středověku. To bych byl asi upálen. Tento text jde proti proudu pseudo-humanity a tak bude určitě prudce odsuzován. S tím nic nenadělám a upálení mě naštěstí nečeká
Autor Tanula, 23.05.2008
Přečteno 420x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí