Nový světový řád-Počátky zločineckých skupin!

Nový světový řád-Počátky zločineckých skupin!

Anotace: III.část mého dokumentu,stručně mapující počátky zločineckých skupin v 19. a 20.století a jejich praktiky.

Část III.: Počátek zločineckých skupin.
Zločinecké skupiny existují od ne paměti lidstva a vždy měli pouze jeden jediný cíl:Získat moc.Moc je nejsilnější touhou a drogou každého člověka,pro moc by člověk zavraždil vlastního bratra…možná ne všichni,ale velká většina by jistě nějakého rodinného příslušníka ztratila,aby se mohla stát vrchními veliteli ozbrojených sil,předsedy bankovních kartelů nebo špičkami politicko-byrokratických elit.
Už od dob Sumerské říše,přes egyptské dynastie a Řím s jeho monarchistickou i republikánskou dobou a později do středověku kolem církve,inkvizice i svobodných zednářů a Iluminátů a dodneška,kdy Ilumináti zřejmě stále existují,se táhne existence zločineckých skupin,které získávají moc skrze intriky,vraždy,atentáty,genocidy,korupci,ekonomickými diktáty,válkami a politickou korupcí,která je patrná v každém státě světa.
Korupci,kterou znáte z televize jako jsou kauzy Čuněk,Gross a spol.,nesahají ani po nehty na nohou korupci jenž je prováděna byrokratickými a zločineckými skupinami.Jde o krvavé peníze.
Korupce se táhne po všech kontinentech-v USA vlivní magnáti obchází veškeré „demokratické zákony a legislativy“.V roce 1934,generál major Smedley Butler,americký armádní velitel,před Komisí Kongresu USA vypověděl o tom,že se ho pokusili finanční magnáti kolem Rockefellerů a s pomocí amerických fašistických organizací,podplatit aby vytvořil elitních ozbrojenou divizi,se kterou by byla svržena demokratická vláda a nastolena vojenská diktatura ve prospěch fašistů a velkokapitálu,generál Butler,ale odmítl se nechat podplatit a o všem informoval veřejnost a Kongres.
V Jižní Americe „celníci“ a bezpečnostní služby zatýkají lokální narkobarony,ale hlavní narkobaroni z USA,kteří v 60.-80.letech dovezli do USA stovky tun kokainu z Kolumbie(a penězi z obchodu financovali ultrapravicové teroristické jednotky Contras v Nikaragui bojující proti marxistickým partyzánům Sandinist) a dodnes je to praktikováno.Dnes jsou,ale těmito penězi zbrojení pravicoví polovojenští ozbrojenci v Kolumbii bojující proti levicovým guerillám.V Africe se ztrácí humanitární pomoc po stovkách tun-zásoby potravin nedocházejí k lidem umírajícím hlady,ale tu k pravicovým(Armáda Úsvitu Páně,středoafrické britské žoldácké jednotky,nebo UNITA-angolské teroristické jednotky),tu k levicovým(Africká Revoluční Fronta nebo na ní napojená Súdánská Lidová Armáda) ozbrojeným hnutím.V Asii je korupce praktikována na byrokratech-byrokratům se platí,aby mohli světoví velkokapitalisté stavět továrny Nike,Adidas a další v jihovýchodní Asii,Číně,Pákistánu a Indii.Tyto továrny,tzv.Sweatshopy,továrny na dřinu,jsou krvavými podniky,kde za neustálé šikany pracuje podle mezinárodních humanitárních organizací,Amnesty Internationale,Human Rights Watch a statistik OSN více než 45 miliónů dětí,za otrocké platy,v otrockých podmínkách 12-16 hodin denně.Děti i ženy,šikanováni ozbrojenými mistry,umírají na těch nejtěžších pracích.V Evropě je korupce praktikována na lokálních úrovních i celoevropských úrovních zejména v souvislosti s BG,Ilumináty a VZH.Praktikuje se především v rámci „industrializace“ Evropy.Členové BG velící evropské byrokracii dovolují nadnárodním společnostem,které představují provádět rozsáhlé drancování západní,severní a jižní Evropy,zatímco středoevropští a východoevropští malopodnikatelé jsou v podstatě šikanováni,tak aby se nikdy nemohli vyvinout na úroveň nadnárodních koncernů.A stejně tak malé státy jsou šikanovány,aby se nemohli rozvinout na úroveň velkých států(například to můžeme vidět i na samotné ČR,kterou zdevastovali „zemědělské výrobní kvóty“ nařízení direktivami EU,zemědělství ČR se téměř zhroutilo díky kvótám…).
V Rusku je korupce kapitola sama o sobě,ruští korupčníci v drtivé většině napojení na BG a západní vůdce svazují Rusko do krvavého sevření nadnárodních organizací,monopolů a politických špiček.Jakmile nacionalističtí vůdci jako Putin,Medvěděv,generál Balujevský a další chtějí obnovit éru sovětské/nacionální moci a vlivu,je proti Rusku zahájena okamžitě nenávistná a štvavá kampaň.Když ruská armáda vtáhla do Gruzie západní vůdci to prohlašovali za zločin.Když američtí vůdci v roce 2003 vpadli do Iráku žádný evropský vůdce to nijak radikálně neodsoudil.
Vrána vráně oči nevyklove…
Ovšem zločineckým skupinám jde o světové sjednocení.Až doposud toho se snažili diktátoři a tyranové dosáhnout silou a zbraněmi,nyní ale diktátoři a tyranové sedící za stoly v kancelářích mrakodrapů ve Washingtonu a Londýně,ale i Paříži,Madridu,Berlíně nebo Moskvě,dosahují „mírovou“ cestou,cestou neviditelné totalitarizace světové společnosti.
V roce 1941 nacističtí byrokrati,ekonomové a jejich západních finanční spojenci prohlašovali s Hitlerem v čele,že vytvoří sjednocený trh Bordeaux-Baku(od Francie,až do Ázerbájdžánu).Všichni víme jak to skončilo…úspěchem!
Ale ne silou,ale diplomatickými machinacemi po válce,kdy u zrodu Evropské Unie stáli bývalí nacističtí byrokrati.Jeden z „architektů“ měl dokonce tu drzost prohlásit návrh přesunu hlavního města EU do Bruselu „Konečným řešením evropské otázky“.
Autor Vladislav., 22.08.2008
Přečteno 474x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Bíša, Aurelius
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí