Nový světový řád-Konec lidství...

Nový světový řád-Konec lidství...

Anotace: V.Část mého amatérského dokumentu,pojednává o scénáři budoucnosti lidstva pokud nebudou zločinecké skupiny zničeny a lidstvo osvobozeno.Poslední část.

Část V.:Konec lidství!
Jaké mohou být definitivní cíle zločineckých skupin?Domníváme se,že tím cílem je…anarchokapitalismus!
Anarchokapitalismus a izolace pár skupin přežívajících lidí v maximálním počtu 500 miliónů do městských ghett bude definitivním koncem a zánikem lidské rasy jak ji dnes známe.
Do roku 2020 bude každý člověk nacházející se v „civilizované společnosti“ kompletně ovládán.Jakákoliv opozice bude rozdrcena do neznáma.Kterýkoliv člověk jenž se vysloví proti vládnoucí garnituře bude doslova vymazán,neboť jak jsem již napsal na RFID mikročipech budou veškerá data o vaší osobě.Řeknete nějaký opoziční názor a kompletně vás vymažou-přestanete existovat,nikam se nedostanete a pokud zemřete nikdo si toho nevšimne.Bude to společnost neviditelné diktatury.Společnost zrozená z ohně a války,žijící v uzavřených ghettech a umírající bez svobodného ducha,svobodné mysli a jakýchkoliv práv.

Eugenika.
Eugenika je dalším chystaným,vyzkoušeným a organizovaným zločinem proti lidskosti,který bude mít své pevné kořeny a uplatnění v budoucnosti.
Eugenika je vědecko-filozofický směr z dob Charlese Darwina.Vychází částečně z Darwinových teorií,ovšem svůj prvopočátek má z dob Platona před 2400 lety.Bratranec Charlese Darwina,lord Francis Galton se stal architektem moderní eugeniky a neblaze proslulého „sociál-darwinismu“-přežití ekonomicky nejsilnějšího a zánik ekonomicky slabších jedinců(invalidních,starých lidí atd…).
Dle eugeniky je možné „vyšlechtit“ skrze redukci lidského genofondu(genetická rozmanitost) „dokonalého nadčlověka“.Tato teorie se stala stěžejní „vědeckou teorií“ nacistického režimu v Německu a amerických vědeckých kapacit ve mezi lety 1902-1964.
Eugenika se dělí na 2 druhy.
Pozitivní,jenž probíhá částečně regulována společenským systémem a spočívá v tom,že nadčlověk bude stvořen tím,že se lidstvo dostane na „extrémně“ vysokou životní úroveň,získá mnohem vyšší inteligenci a lepší mravní charakter.Tím by vzniklo skutečně dokonalé lidstvo i bez brutálního omezení genofondu.
Negativní,jenž byla daleko více viditelná a i státem(hlavně americkým,britským a nacistickým) podporována a organizována z peněz daňových poplatníků spočívala v násilné a brutální sterilizaci všech „nevhodných“ osob do genofondu:
Epileptici,duševně nemocní,kriminálníci,hendikepovaní(v případě Německa i židé a Romové) a další lidé „nedostatečně“ vyspělí pro budoucnost.V době nejbrutálnějších a nejintenzivnějších rejdů negativní eugeniky prováděné americkými vědci,jenž byli Hitlerem otevřeně oslavováni díky „průkopnictví“ eugeniky,docházelo i k případům,že i člověk úplně zdraví a normálně se vyvíjející,jenž ovšem měl v rodině třeba kriminálníky nebo hendikepované,byl také sterilizován.
Eugenické inženýrství,jak se dá charakterizovat a nazvat praxe negativní eugeniky bylo tajně finančně podporováno Rothschildy a Rockefellery.
Základna eugeniků byla poměrně pestrá,od lékařů v USA,Británii a nacistickém Německu,přes sociálně-ekonomické filozofy,až po takové „špičky“ literatury jako byl H.G.Wells,nebo George Orwell.Všichni tito lidé,ač například H.G.Wells byl proti „Novému Světovému Řádu“ podporovali eugeniku.V roce 1964 se definitivně ukončili veškeré oficiální experimenty a eugenické inženýrství si vyžádalo za oběť dohromady 63 000 lidí,od roku 1902,kdy se začalo EI praktikovat,až do konce roku 1964,ve 27 státech USA.
V roce 1910 byl založen v USA Úřad Eugenických Záznamů,napojený na britské „sociální pracovníky“,kteří v Británii šířili kult eugenického inženýrství a nadřazené rasy.Tito „sociální pracovníci“ rozhodovali o tom co bude s rodiči mnoha dětí,o tom jestli budou některé děti odebrány rodičům a vystaveny experimentům EI,následné sterilizaci nebo dokonce zavraždění.

Zločinné experimenty pseudovědy.
Od ne paměti „lékaři“ a „vědci“ sloužící zájmům moci experimentovali na živých lidech,zejména dětech,hendikepovaných a zločincích.S 20.stoletím se ovšem situace vyostřila a to s objevem Marie Curie Sklodowské a to objevem radioaktivních látek,urania.
Nástup atomového věku na sebe nenechal čekat a s nim i experimenty páchané na nevinných lidech.Mezi lety 2005-2006 bylo v Texasu vystaveno v sirotčinci v Hustonu 66-68% dětí experimentům s radioaktivním materiálem.Dětské domovy jsou spolu s věznicemi ideálními místy pro získávání „testovacích subjektů“ na „zátěžové experimenty“,biochemické experimenty,propracovávání eugenického inženýrství a chystání RFID mikročipů.
Experimenty s cílem snížení porodnosti a plodnosti obyvatelstva a tím rapidní snížení světové populace byli otevřeně proklamovány i viceprezidentem USA Dickem Cheney v prohlášení o společenském vývoji,mimo jiné podepsané a podpořené i Václavem Havlem a Alexandrem Vondrou.
Do tohoto se dá zařadit i obchod s orgány,část z nich je dovážena s pomocí BG z Číny,odkud je z těl politických vězňů transplantována do těl bohatých obyvatel Západu,nebo z amerických věznic,kde jsou mrtvoly vězňů rozřezány a pak po kouskách prodávány na trh s orgány.
Američtí důstojníci obchodují s orgány i v Iráku,kde je operují z těl padlých iráckých civilistů-mužů,žen i děti i iráckých partyzánů.

Naše naděje.
Naší nadějí je osvobodit se.Osvobodit se z konformního života.Osvobodit tělo i duši.
Přestaňte věřit televizi,rádiu,zprávám,oficiálním prohlášením,parlamentním stranám,které vás zradí při první příležitosti…když už mermomocí chcete nějakému médiu věřit zaměřte se na alternativní média,nekontrolovaná výbory a systémem.
Vládu Iluminátů a Bilderbergů dokážeme porazit jen na dvou frontách.
1.Osvětou mezi lidmi,vyvracením demagogických lží systému a informovaností mezi obyvateli světa o masových zločinech Iluminátů a Bilderbergů.
A 2.Ozbrojeným bojem!Formováním ozbrojených sil,které budou bojovat proti NATO,PMC(žoldáci) a dalším ozbrojeným vojskům pracujícím pro systém.V jednotné frontě světových partyzánských sil,které se sjednotí do Světové Osvobozenecké Armády,od kolumbijských Revolučních Ozbrojených Sil,přes Kurdistánský Svaz Pracujících,bude veden boj za svobodu!Zničíme ozbrojené síly Iluminátů a tím podlomíme i jejich ekonomickou moc,neboť vojenská,politická a ekonomická moc jsou provázány.

Ideální svět Iluminátů a Bilderbergů.
Dle analýz vypracovaných demokratickými aktivisty a zasvěcenými lidmi,půjde Iluminátům o vytvoření společnosti se státním systémem čínské diktatury,s populací radikálně omezenou právě eugenickým inženýrstvím a bez vůle jakou je dnešní americká společnost.
Ve 20.století,nepočítaje obě světové války,státní moc zavraždila 120 miliónů lidí,to počítám jen nejhorší diktátory-Stalina(60 miliónů),Hitlera(22 miliónů-nepočítaje 2.světovou válku) a Mao Ce Tunga(cca.38 miliónů).Zatímco tehdy státní moc,ať již ve prospěch státního-kapitalismu vedeného byrokracií v SSSR nebo Číně,či ve prospěch soukromého kapitalismu v nacistickém Německu,zabila 120 miliónů lidí,skrytá moc zločineckých skupin v 21.století zabije tolik lidí,že se obě světové války i s stalinským,hitlerovským a čínským režimem budou zdát jen jako neškodné události dějin,při vší úctě k obětem jejich režimů.

Zastavme tento svět a vytvořme nový!

Vladislav.
Autor Vladislav., 23.08.2008
Přečteno 676x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Bíša, Kateway
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musím uznat je to dobře, odborně napsaný.
Ale nevěřím tomu, nemám sice dost faktů abych to vyvrátil, stejně mi to nedá.
Je to konspirační až napůdu.
Jak jsi na to vůbec přišel?
patrně tak,že moc čteš. Pochybuji, že bys na to přišel dedukcí.
Jak člověk pozná, že to co čte není pravda?
těžko, patrně tak, že mu to soudní lidé rozmluví nebo tak že najde knížku, kde se tvrdí něco jiného.

proč tomu nevěřím?
protože mi to připadá příliš šílené a příliš senzační, nejspíš taky proto, že o tom slyším poprvé.

12.08.2009 22:53:00 | ewon

K čemu je řešení symptomů nemoci(tedy oblblost a lenost lidí), když nevyléčíme nemoc jako takovou(tedy Ilumináty atd., kteří to vyvolávají)?

13.09.2008 12:16:00 | Vladislav.

Mimochodem... ještě z trochu jiného soudku. Umberto Eco by tvůj postoj označil za tzv. prafašismus. Víš proč? Prafašismus vychází totiž z toho, že neúspěchy člověka nebo národa se musí svézt na někoho jiného. Hitler taky tvrdil, že velké Německo bylo zrazeno židovským spiknutím. Židé se vůbec vždycky hodili na takové obětní beránky, protože jsou všude - v každé zemi. A tak bylo nejjednodušší říct, že svobodě se nedaří, protože to někdo sabotuje zevnitř a řídí zvenčí.
A dneska je to totéž, jen se musely vytvořit imaginární skupiny a předat jim až démonický vliv, aby bylo na koho svézt vlastní selhání. Al málokdo je ochoten říct, že chudoba je tu proto, že my moc žereme a spotřebováváme několikanásobně víc než ti chudí. Ilumináti ovládají svět, ale vzdát se svého pohodlí, to ne... Ilumináti šíří propagandu v televizi, aby lidi zblbli, ale že by taky bylo zapotřebí starat se o chudáky a začít u sebe... těžko že?
Ne, je lepší vykřikovat o tom, že je zapotřebí bojovat za lepší zítřky a vytvářet je tak, že půjdeme někomu po krku.
Prostě stejné jako každá diktatura. To, že jsme na tom špatně není naše chyba, za to může někdo jiný, který nás ovládá a vykořisťuje.

09.09.2008 10:44:00 | Daniel S.

4.Technologie sice postupuje v před,ale může si jí dovolit jen malá část lidí.Podle statistik OSN dnes žije pod hranicí chudoby 1,5 miliardy lidí.Dalších 500 miliónů žije pod hranicí tzv.absolutní bídy.Tito lidé samozřejmě nemají počítače(lidé pod hranicí chudoby-až k hranicí absolutní bídy žijí s 1 dolaru na den/tedy cca.15-16kč na den/.Průměrný plat v ČR je cca.20 000kč měsíčně s tím,že ve skutečnosti se reálný průměr odhaduje ne 14 000-15 000.).Tudíž tam,kde nemohou Ilumináté a Bilderbergové ovládat svět počítačovými a digitálními technologiemi je ovládají zbraněmi.USA je ovládáno počítači,zatímco zločinecké skupiny podporuji rozvraty v chudých státech-dodávky zbraní pravicovým oddílům UNITA v Angole,podpora Armády Boží Spásy(britští žoldáci) ve střední Africe,islámistické nepokoje v Somálsku a Sudánu,marxističtí povstalci ze Středoafrické Revoluční Fronty atd.,atd.,atd...

05.09.2008 17:51:00 | Vladislav.

Odpověď na komentář.
1.Každý den se nenarodí 1 milión lidí(nevím,kde si tak absurdní číslo sehnal!),během roku se narodí přibližně 100 miliónů lidí.
2.Pro lepší ovládání moci skrze digitální technologie je skutečně prováděna dělba moci,nikoliv však skutečné,ale pouze praktické.Tzn.skutečná moc je v rukou zločineckých skupin,které pod sebou mají celou řádku organizací:
CIA,FBI,NSA,DIA,ATF,FSB,BIS,CI5,Scotland Yard,Mossad,Výbor pro Zahraniční Vztahy a stovky výborů,které právě skrze technologie ovládají svět.
3.Domnívám se,že si nedokážeš uvědomit(a ani já v plném rozsahu ne) jak rozvinutá je jejich praktická aplikace moci.

05.09.2008 17:45:00 | Vladislav.

Mno, tak jsem si početl o tvých vizích ohledně světového uspořádání. Nebudu tě hanět, ani nebudu argumentovat proti, jen ti řeknu, že prakticky totožný text napsal už Ahmed Písař ve starém Egyptě roku 2000 př. nl. Stejně tak psali řekové, římané, indové, i japonci, číňané a samozřejmě středověcí evropané, američané a další. Nekteré pověsti nasvědčují, že podobné nápady měli i polynésané a maoři.

Nejhorší na tom je, že všechny současné texty se odvolávají právě na tato stará proroctví a "zaručené zprávy" které ovšem nikdy nikam nevedou. Nedají se vyvrátit - to je jejich výhoda, ale nedají se ani dokázat, to je jejich nevýhoda...
Takže už 4000 let minimálně se snaží nějaké skupiny ovládnout svět a kde nic tu nic.
Možná bychom si poradili prostě pomocí matematiky. Takže: Na světě je 6 miliard lidí. Denně se jich narodí více než jeden milion. Každý člověk dneska průměrně pošle denně 4 SMS a uskuteční 2 telefonní hovory. Provede 1 transakci platební kartou. Takže to máme denně šedesát miliard operací, které by bylo zapotřebí archivovat a znát. Už chápeš co je to za číslo? Kdybys každou vteřinu počítal dvě čísla, dopočítal by ses na konec těchto operací za 1150 let. Kdybys strávil četbou (a tedy ovládáním jenom těchto transkací, potřeboval bys na denní hlášení 100.000 let.
A to nemluvím o ekonomických číslech, vládních prohlášeních, atd, atd.
Mimochodem souhrnné dění za jeden den by muselo být zaznamenáno na 100 milionů DVD. Jak chceš někoho ovládat? Jedině dělbou moci. Ale pak už neovládáš, pak se o moc dělíš a když se na to koukneš tak dneska má půlka planety co dělat, aby vůbec věděla, co se děje za branami parlamentu nebo za branami továrny.
Jedna ruka neví, co dělá pravá. Jak chceš v takovém bordelu něco ovládat? Ani milionkrát výkonnější počítače by nestačily, aby existoval rozumně použitelný systém sledování osob. V dnešní technické době by jen archivování telefonních hovorů zabralo veškerou kapacitu všech počítačů na celém světě.
telekomunikační firmy jsou rády, když dokáží po 30 dní udržet v databázi kdo komu volal, kolik provolal a kam mají poslat fakturu. Vědět navíc, co volal, kam a jak, je nemožné.
Jen kvůli americké kontrole mailové korespondence (a to pomáhají počtače vyhledáváním klíčových slov) se daří vysledovat asi 0,001 promile všech podezřelých hovorů a sledování ročně spotřebuje 30 miliard dolarů.
Jakékoliv sledování by spotřebovalo víc peněz než je hospodářský produkt celé planety. A technická revoluce tomu nenapomáhá, protože i když vzroste kapacita a schopnost počítačů, ještě rychleji roste kapacita a přenos dat. KAždá technická novinka naopak zhoršuje možnost ovládání lidí.

05.09.2008 12:52:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí