Jiříček a zoufalá matka.

Jiříček a zoufalá matka.

Anotace: Otázky Moravce na druhou.

Jiříček a zoufalá matka.

Jedna zoufalá matka můžeme ji říkat třeba Božena se šla minulý týden projít.
Jde kolem telefoní budky a co nevidí. Je tam předvolební poutač jedné nejmenované politické strany a na něm je matka jako je ona.
Plná zoufalství říká: ,,Minule jsem nevolila pak nám všechno zdražili.“
Božena se o politiku nezajímá a vůbec jí nerozumí, ale tohle je něco jiného. Pokud ten, kdo si tu reklamu zadal nelže a to on určitě nedělá tak teď už doma určitě nezůstane.
V sobotu vyrazila k urně a dala té straně, která si tu reklamu zadala svůj hlas.
Božena nebyla sama. Mnoho lidí už nechce další zdražování a tak se stalo, že ta strana vyhrála a to doslova a do písmene drtivě.
Její šéf Jiříček se doslova tetelí blahem a kvete jako růže z Jericha.
Božena se raduje s ním a čeká. Teď volila a tem komu dala svůj hlas ji nezradí a nepodvede.
Je si jistá.
V pondělí jde pro mléko a ono stojí pořád stejně.
Pak ji do schránky přijde inkaso a taky nic nového.
Elekrika, plyn, nájem všechno při starém.
Božena je zklamaná, ale ještě věří nejde to zlo vykořenit za den.
Čeká a čeká a pořád nic.
Jiříček nic nezlevnil.
Božena to nechápe. Jak je to možné ?
Kdo asi jí unavené matce vysvětlí, že ceny potravin, energií a nájmů neurčije krajské zastupitelstvo. Jiříček se obtěžovat nebude on už Boženu nepotřebuje hlas dostal a matka z telefoní budky se použije třeba za dva roky.
Kdo mu, ale uvěří?
Božena ne !
A co Vy jak jste na tom ?
Komu věříte ?
Autor Tanula, 19.10.2008
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevěřím, že si věříš. Já mám raději drahý chleba, než laciné a prostoduché bláboly Venouška a Mirečka. Ale fandím Ti a Tvůj názor respektuji. Božence se nediv. Je urvaná z práce, čte bulvár a těší se na seriál stejně jako Liduška, ktré se líbí Venouškova kravatka a tak volí bývalé členy jedné nejmenované, hodně známé strany.

21.10.2008 21:06:00 | Mario de Janiero

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí