Prostor

Prostor

Anotace: o publicitě

Všimnuli jste si někdy sklatby novin? Např. MF Dnes - první stránka-většinou dění v parlamentu, v politice. Další stránky - návazné články sestavené tak, že zopakují text z první strany a pak to párkrát přežvýkají dokola a doplní o dvě,tři další informace.
A co obsah - třeba přeběhlíci. Z pravicových stran přeběhli a hlasovali pro pád vlády. A toto téma noviny žvýkají týden.
Nebo nekonečné debaty o tahanicích kdo bude ve vládě. Co na to říká ten a onen, co si myslí novináři, co si nemyslí nikdo, jak to asi dopadne, jak by to mohlo dopadnout, kdo bude mít prospěch, kdo jej mít nebude, kdo by mohl, jestli to Paroubka naštve, co na to prezident a znova dokola.
Má to být úvaha.
Co mě tedy napadá?
Proč dávat tolik prostoru hlouposti, hlupákům, prospěchářům, podvodníkům, lhářům, lidem, kterým jde jen o rovnováhu položek má dáti - dal a ukradli jsme - ukradli nám...?
Má to řešení.
Představme si, že po jednání poslanecké sněmovny by se místo narvaných novin popisy neshod a hloupostí objevila na str. patnáct ve sloupečku někde dole zpráva:
"Včera jednala poslanecká sněmovna o tom a o tom. Nedohodli se."
Autor René Vulkán, 08.05.2009
Přečteno 391x
Tipy 14
Poslední tipující: Iva Borecká, PIPSQUEAK, CULIKATÁ, Jožin z Moravy, zrrrr, Bíša, janewe
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

po precteni sem si vzpomnela, jak segra my kamaradky mela kdysi za ukol rozebrat stranky beznyho casopisu..ted uz nevim presny cisla, ale pres pulku byly reklamy..kupujem si jen to, co chtej..

26.09.2011 17:15:00 | veronika

Tvé úvahy jsou skutečně velmi moudré.Zatím čtu třetí-a klobouk dolů pane.

03.08.2010 10:43:00 | CULIKATÁ

Svatá pravda moudrá řeč, o politicích to platí taky. kdyby se furt o nich nepsalo neštěkne po nich ani pes.

02.06.2009 09:48:00 | Jožin z Moravy

hmm... pravda ST

14.05.2009 05:56:00 | zrrrr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí